Bluebeans Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det jeg har best erfaring med i underworld, er bare rangere, med kanskje en monk. Setter opp 20-30 traps og lokker gruppe for gruppe inn i dit. Blir latterlig enkelt da.
Mapster Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Det jeg har best erfaring med i underworld, er bare rangere, med kanskje en monk. Setter opp 20-30 traps og lokker gruppe for gruppe inn i dit. Blir latterlig enkelt da. Joa.. men også latterlig kjedelig har eg hørt! Sinnsykt mye venting og det jeg kaller pyse arbeid... Ett godt team som jobber seg godt gjennom blir det mye gøyere!
Binary Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Hater noobs som tar alle questa når vi kommer til Underworld, drept på engang. Har opplevd dette endel ganger, selv med egne guild folk Du sier liksom "Do NOT take any quests unless party approves", men så er det en eller annen som gjør det allikevel... Greit at det skjer en gang, men har opplevd at det har skjedd 2 ganger på rad også. De 3 questene hos Reaper of the Vale er ikke vanskelig så lenge man bare tar 1 om gangen i noenlunde riktig rekkefølge. Det er når noen tar 2-3 samtidig som gjør at du er dødsdømt. Har også opplevd at folk ikke hører på meg når jeg sier at de ikke skal angripe Vengeful Aatxe
Binary Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 (endret) Det jeg har best erfaring med i underworld, er bare rangere, med kanskje en monk. Setter opp 20-30 traps og lokker gruppe for gruppe inn i dit. Blir latterlig enkelt da. En trapper gruppe har det nok enkelt, men en vanlig balansert gruppe vil komme seg veldig mye fortere gjennom quests i UW. For min del så foretrekker jeg en normal gruppe Endret 28. juli 2005 av Binary
Chasseur Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det spawner vilt mange flere mobs/creeps, og mange er patruljer, som kommer i de du angriper andre grupper. Derfor kan det være lurt å drepe det som er rundt, og så sette i gang med quests!
Zatôitchi Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det jeg har best erfaring med i underworld, er bare rangere, med kanskje en monk. Setter opp 20-30 traps og lokker gruppe for gruppe inn i dit. Blir latterlig enkelt da. En trapper gruppe har det nok enkelt, men en vanlig balansert gruppe vil komme seg veldig mye fortere gjennom quests i UW. For min del så foretrekker jeg en normal gruppe SÅ enig så enig Trapping medfører masse venting og man blir fort lei det. En av de morsomste strategiene jeg har spilt er å kjøre 2 Tanker - 4 Eles - 2 monker. Tankene kjører kun defensive stances og tiltrekker seg alle fiendene, monkene healer dem og artilleriet bombarderer uhyrene. Morsomt, rask og effektivt ^^
Bluebeans Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det jeg har best erfaring med i underworld, er bare rangere, med kanskje en monk. Setter opp 20-30 traps og lokker gruppe for gruppe inn i dit. Blir latterlig enkelt da. En trapper gruppe har det nok enkelt, men en vanlig balansert gruppe vil komme seg veldig mye fortere gjennom quests i UW. For min del så foretrekker jeg en normal gruppe F.eks. i går tok vi glatt ut en gruppe på seks etter ett minutts arbeid. Spirits fikser biffen.
Binary Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det jeg har best erfaring med i underworld, er bare rangere, med kanskje en monk. Setter opp 20-30 traps og lokker gruppe for gruppe inn i dit. Blir latterlig enkelt da. En trapper gruppe har det nok enkelt, men en vanlig balansert gruppe vil komme seg veldig mye fortere gjennom quests i UW. For min del så foretrekker jeg en normal gruppe F.eks. i går tok vi glatt ut en gruppe på seks etter ett minutts arbeid. Spirits fikser biffen. Spirits? Trodde du var på et trapper-lag? Men uansett dersom du tenker på Smite Crawlers... 1-2 warriors som trekker aggro/corner blocker. Fire elem med meteor shower, fire storm... pwnd.
Binary Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 (endret) Det spawner vilt mange flere mobs/creeps, og mange er patruljer, som kommer i de du angriper andre grupper. Derfor kan det være lurt å drepe det som er rundt, og så sette i gang med quests! I noen av questene skal du også beskytte NPC'er.. og de questene er mye enklere å gjennomføre dersom du allerede har drept fiendene som allerede er spawnet i forveien. Dersom en NPC du skal beskytte, Reaper eller Ghost dør, så blir du slengt tilbake til Temple of Ages. Endret 28. juli 2005 av Binary
bjokys Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Bump, men de siste dagene virker det nesten som om Europa har hatt mest favor... bra at det endelig begynner å balansere seg bedre iallefall...
Chasseur Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Tja, etter at jeg gikk over til america, har jeg nesten alltid favour når jeg vil ha det.
brd Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Tja, etter at jeg gikk over til america, har jeg nesten alltid favour når jeg vil ha det. Du må støtte europa da
danilovic Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 De derre Esoteric-folka var noen råtasser forrige dagen.
Gjest Slettet+1242 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 (endret) Så det er slik det favour systemet funker. Jeg merker mye aktivitet i chatten. euro har og amerika tok over og chingchooPengDak(koreansk skrift ) må vinne 1 gang til osv. har bare sett at Euro har favour 3 ganger. og da mast vi den rimelig raskt :S 300 posts! heey Endret 12. august 2005 av Slettet+1242
Stifi Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 (endret) Eu blir ownd av Am. Endret 12. august 2005 av elfag
bjokys Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Eu blir ownd av Am. Synes eu klarer seg bra når en tenker på hvor mange som forlater europa bare for favor *host**host* største folkevandringen siden 1800-tallet
DurinVIII Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Nå i det siste synes jeg EU har favour mere og mere...i skrivende stund faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå