Fall_Child Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Hvor får man tak i FF7 til pc?? Leste en "gammel" tråd her på forumet (fra april/mai) og noen nevnte at Final Fantasy 7 var å få tak i til pc. Noen som vet hvor? Så det i en butikk én gang... men da var jeg ung og hadde ikke noen anelse om hvor bra spill det var... angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte det, men kanskje jeg kan gjøre det godt igjen.
Erlendz Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Virkelig ett bra spill ja. Har det selv til pc og driver å spiller det når for tiden. Vet dessverre ikke hvor du kan få kjøpt det.
Lord Hell Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg er nok redd du må bestille det fra usa, broren min var der borte og kjøpte det til meg.. alt jeg bad om var en ekte cola som han desverre drakk opp på flyet men fikk jo FF7 har laget en zipp fil som backup av det på snaue 1 gb =) så slipper jeg de usle 4 cdene som følger med hehe
tom waits for alice Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Det var en post her i tråden som foreslo piratkopiering som løsning. Det er det ikke lenger... Geir
Lakus Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Det var en post her i tråden som foreslo piratkopiering som løsning. Det er det ikke lenger... Geir 4541644[/snapback] Er da ingn her som foreslår det da? Men uansett ... få tak i det! Det er ett knall spill! (hørte noe om at FFVII hadde kommet ut til pc med nyere grafikk? Hvor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå