Buzz76 Skrevet 31. juli 2002 Skrevet 31. juli 2002 Sitter med en sugen ISDN linje hjemme og surfer... kan ikke få ADSL... :sad: På jobben min har vi akkurat fått 100Mbit :smile: liiiitt forskjell. Her går det unna!!! :smile: Tror jeg legger en kabel etter hovedveien og rett hjem til boksen min, he he
Dan Hansen Skrevet 31. juli 2002 Skrevet 31. juli 2002 Sikkert bare i godt humør og vil spre det litt. Og det er vi vel glade for :smile: ..den beste kur for dårlig humør er å spre det ..
Buzz76 Skrevet 2. august 2002 Forfatter Skrevet 2. august 2002 Hva er vitsen med å stenge den?? Ville nå bare spre litt... har du prøvd å surfe med 100Mbit? Have a coke and a smile and shut the fuck up.
DanteUseless Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 Har ikke nett hjemme.. Og har 56k på jobb.. hvem er tøffest? =) -Dante
Eclipsed Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 Helt grei post da ........ Men du burde ha lagt inn gladmeldingen din i off-topic Lagt den i søppel for eks. Men helt greit å spre litt glede da :smile:
Buzz76 Skrevet 2. august 2002 Forfatter Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-08-02 11:33, lavizh skrev:Ja, vi har 155mbit på jobben, men what's the big deal? ... er da vel ikke noe å skryte av ... men det går da raskt. Var ikke skryt. Ingen vits i å skryte av noe jeg ikke har vel? Poenget var liksom at jeg sitter med isdn hjemme og det var en VISS forskjell å sitte på jobb med 100mbit. Er klar over at studenter runt omkring har det på hybeln... studentsamskipnaden fikset det 2mnd før jeg sluttet på skolen :sad: Ok så skulle jeg lagt den i off topic da. Sorry.
EC Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 Moderator yummy er snill i dag og flytter den for deg. :smile: Jeg legger den i "annet" på off - topic. -moderator yummy-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå