Gå til innhold

idé til liten og blillig vannkjøling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thermaltake Big Water er vel det billigste og beste alternativet, med henhold til pris. Jeg har selv det settet, og er fornøyd med det. Men jeg skal demontere det, da jeg synes luft-kjøling er tryggere over tid :)

 

Har du planer om og vannkjøle skjermkortet også?

Har du god luft gjennomstrømning i kabinettet? (Mange vifter, evt. hvordan er de plassert)

Luft kjøling er som regel billigere enn vann kjøling. Så har nok ville vurdert det litt.

Skjermkort og CPU har du?

Lenke til kommentar
Thermaltake Big Water er vel det billigste og beste alternativet, med henhold til pris. Jeg har selv det settet, og er fornøyd med det. Men jeg skal demontere det, da jeg synes luft-kjøling er tryggere over tid :)

 

Har du planer om og vannkjøle skjermkortet også?

Har du god luft gjennomstrømning i kabinettet? (Mange vifter, evt. hvordan er de plassert)

Luft kjøling er som regel billigere enn vann kjøling. Så har nok ville vurdert det litt.

Skjermkort og CPU har du?

link til butikk? :p

Lenke til kommentar

Tror absolutt at Zalman er et bedre valg, fikk dog førstenevnte sett for under tusen lappen når det var tilbud hos netshop og kan ikke si at det var et dårlig kjøp.

Derimot er kvaliteten laber, må muligens sende inn reseratoren / plexi toppen så jeg får byttet den men det idiotiske er jo at da vil jo hele kjølesystemet bryte sammen imens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...