Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Jeg har noen spørsmål:

 

Jeg har tidligere vært surv, er dette fortsatt den beste specen?

Hva slags rotasjoner bruker man for best dps?

Hvilke glyps bruker man for best dps?

Hva slags pet bruker man, har cat nå. Hva slags build bruker petet?

 

Er forøvrig lvl80 og tar noen HC / raids og er ikke fornøyd med dps nå for å si det slik.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Thunderhorn&cn=Moffeloffen

Endret av crewlar98moffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukte for det meste Takk the Leaper og Rak'shiri da jeg levlet opp hunteren min. Etter at jeg ble 80 og gikk Survival fant jeg meg en ulv som jeg har løpt rund med. Men, som hunter er det jo artig å ha et par exotics også, så tok meg tid til å campe og temme Arcturis samt en devilsaur.

 

Nå som vi har så god plass til pets har jeg satt meg fore å skaffe minst en av hver klasse (Tenacity, Cunning, Ferocity) og helst en av hver i exotic om mulig.

 

Er ikke sikker på om det har noe å si om dyret du temmer er elite eller ikke. Men jeg prøver i hvert fall å finne elite varianter å temme.

 

Har så langt funnet en lilla silithid i Silithus - Lapress (lilla variant), men lurer litt på om jeg ikke vil ha varianten med emerald farge. Liker den fargen bedre. :roll:

 

Virker som om silithid gjør mer dps enn de andre pet'ene jeg har, selv om den foreløpig er level 79 og de andre jeg har brukt i det siste har vært 80. :hmm: Og så har den jo en party buff også. Kommer nok til å bruke den en stund fremover selv om jeg ikke helt har sansen for utseende. :!:

Lenke til kommentar

haha, minner meg litt om en episode for litt sia.

 

holdt å spille med min første 80 (warrior) da jeg møtte på King Krush, drepte den og fikk ach. så var det en i guilden som sa "gratz" så spurte han tilfeldigvis om hvem monster jeg drepte ( var sånn drep et skjelden dyr ach) da sa jeg King Krush. da klikka han totalt xD han hadde vært på leit etter den i lang tid! :p

Lenke til kommentar

slik som jeg har skjønt det er det "energy" (vet det ikke heter det men spiller ikke wow så) regen alt for lav og abilities koster alt for mye "energy". Har lest at hunter som møter f.eks mage tømmer energy på 3-4 abilities og får bare magen ned til 60-80% og sitter igjen uten at det er noe de kan gjøre utenom et par panik abilities.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...