Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke lest så nøye om det her, så beklager om dette er et teit spørsmål.

 

Akkurat nå er min ranged crit change på 49,35%. Bør jeg bytte ut noe av criten mot Mastery?

 

Har allerede byttet ut hit ratingen på to items mot Mastery, da jeg var over-capped. Hit ratingen min ligger nå på 248, altså ett poeng over capen. Ganske fornøyd med den tongue.gif

 

Og, hva med haste? Jeg har haste rating 576. Unødvendig mye, eller?

Lenke til kommentar

Som med alle stats - jo mere, jo bedre. Utenom hit da, som er overflødig etter cap.

 

Selv reforget jeg alt gearet på hunteren min. Fjernet haste på alle delene og erstattet det med Mastery. Det resulterte i (som BM) at pettet mitt nå gjør 25% mer dmg kontra 16% mer (uten noe mastery). Har vel nærmere 400 mastery rating.

Ville absolutt ikke reforget bort noe crit, men haste ser jeg ikke noe galt i å bytte ut med Mastery hvertfall. Selv har jeg 51% crit som BM tror jeg, og crit kan man aldri få for mye av.

Lenke til kommentar

Marie?! Haha, nice :p

Har noen pets med mer eller mindre merkelige navn selv :p

 

Spider pet: Alfvidar

Turtle pet: Stigroar

 

Disse navnene er litt interne mellom søskenbarnet mitt og meg selv, og ingen av oss husker vel lengre opphavet :p

Synes pets er en fascinerende ting selv. Er veldig glad i dyr IRL, spesielt katter og hunder, og det overføres på en måte ingame når jeg spiller Hunter :)

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Veldig typisk det der. Det er alltid hunteren, peten, tanken eller healeren sin skyld. Alltid!

 

Men nå som jeg levler opp en healer druid har jeg merket at det er faktisk en del huntere som er fæle på å ninja pulle. Vet ikke hva greia er jeg, om de glemmer å putte peten på passive, eller om de tror at de er uovervinnelige siden man nesten aldri dør når man quester, i hvert fall ikke som BM hunter.

Lenke til kommentar

Jeg er en voldsom pulling machine selv jeg, men jeg passer hvertfall på å misdirecte til tanken :p

Dette er kun om tanken er i overkant treg though. Men jeg ser mange elendige hunters...puller uten misdirect, begynner å gå sakte bakover når mobben kommer mot dem. Ikke snakk om å bruke feign death eller noe, de står der, dumme som brød, og venter på at tanken skal plukke opp..

Lenke til kommentar

Jeg har byttet ut all critten min med Mastery, grunnen er fordi det som oftest er mye mer critt på gearet enn haste, og dermed får jeg mest mulig mastery. Har fremdeles 52% critt, og 37% sjangse for å få wild quiver.

 

Wild quiver er nr. 3 på dmg listen min etter auto og steady, så meget brukbart imo :)

 

Der jeg har mer haste enn critt bytter jeg ut hasten though.

 

Vet ikke helt om hva som er korrekt eller ikke korrekt ennå så, vi får se :p

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

(Sånn går det når suppete jenter forviller seg inn på WoW)

 

Jeg har da virkelig en hvit tiger med navn Småen jeg da :p Hatt han siden gudene vet når, men ganske så tidlig, og er så trofast mot den at jeg aldri bruker noen annen (og gud som jeg har fått kjeft for det :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...