Gabriellie Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 Legg også til "#show Chimera Shot/Aimed Shot/Arcane Shot" osv i macroene så slipper dere lete etter riktig ikon. Åh herregud, quality of life improved by 200%. har hvertfall serpen sting, men de andre er jeg ikke sikker. Er så dårlig på å huske navnet på sånnt Du har alle han nevnte untatt Chimera, som er det nederste MM-talentet. Hunter's mark er den der det kommer en rød pil over targetet ditt og disengage er den du bruker for å hoppe langt bakover. Det ser hvertfall slik ut
Bytex Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 Har lagt merke til noen filmer fra lvl70 tidene om hunter som spyyyr ut piler som bare det, men det er vell oerdrevent på et vis sikkert Det er bare en consolekommando som øker grafikk-outputen på AOE spells/skills. Det betyr ingenting ingame, du bare ser grafisk på din skjerm. /console SpellEffectLevel 100 f.eks. gir 10 ganger flere piler i Volley enn standard som er 9. Tar du 5000 fyller du skjermen med piler og raserer frameraten din i samme farta. Men det er bare du eller andre som har endret det som ser det. Gjør samme dps uansett.
MrLuni Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Har exotic pets mer dps en vanlige pets? Eller er det vare trixa som er bedre? Har lagt merke til noen filmer fra lvl70 tidene om hunter som spyyyr ut piler som bare det, men det er vell oerdrevent på et vis sikkert Det er bare en consolekommando som øker grafikk-outputen på AOE spells/skills. Det betyr ingenting ingame, du bare ser grafisk på din skjerm. /console SpellEffectLevel 100 f.eks. gir 10 ganger flere piler i Volley enn standard som er 9. Tar du 5000 fyller du skjermen med piler og raserer frameraten din i samme farta. Men det er bare du eller andre som har endret det som ser det. Gjør samme dps uansett. Hvor skriver jeg den kommandoen?
Bytex Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 (endret) I et chatvindu. Er drøssevis av sånn "skjulte" consolekommandoer som gjør rare ting, men ingenting er cheats fordi det er bare du som ser det, og det kan ikke gi deg noen fordeler med å fjerne vegger eller grafikk generellt. Bare husk at defaultverdien er 9. Du blir rimelig lei av 2000 piler hver gang du bruker volley Endret 13. april 2010 av Bytex
Bytex Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 http://lmgtfy.com/?q=cool+%2Fconsole+commands+wow latsabb
Pokey Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Legg også til "#show Chimera Shot/Aimed Shot/Arcane Shot" osv i macroene så slipper dere lete etter riktig ikon. Åh herregud, quality of life improved by 200%. har hvertfall serpen sting, men de andre er jeg ikke sikker. Er så dårlig på å huske navnet på sånnt Du har alle han nevnte untatt Chimera, som er det nederste MM-talentet. Hunter's mark er den der det kommer en rød pil over targetet ditt og disengage er den du bruker for å hoppe langt bakover. Det ser hvertfall slik ut Hunter's Mark er den du har på 8. Resten av spellene finner du i spellbooken (P). Anbefaler deg virkelig å binde noe til Q, E, R, F, G og lignende siden du har fylt actionbaren din helt.
MrLuni Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Gjør exotic pets mer dps enn vanlige pets, eller er det bara special attack som er bedre?
SondreSnurr Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Gjør exotic pets mer dps enn vanlige pets, eller er det bara special attack som er bedre? Exotic pets gjør helt klart med dmg Så om du går for 51 i BM, burde du skaffe deg en. Sies at Devilsaur har høyest dps, men jeg foretrekker core hound.
sharpspear Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 det er ikke mye mer dps de gjør, men hvis du først er bm så må du jo skaffe deg en
Entity extraction Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Leter etter spreadsheets eller calculator som forteller hvor mye arp fra f.eks 1300 til 1350 vi utgjøre. Noen som har noen linker. (jada, har googlet litt)
øl_i_tastaturet Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Det du kan gjøre er å finne en hunter med den arp-ratingen du vil sjekke, og så tar du enkelt og greit av flere og flere gems fra gearet hans og sjekker utfallet. På femaledwarf.com. Forstod jeg deg rett nå?
TheOats Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Siden jeg ikke har gjort noe særlig raiding på hunteren min har jeg ikke noen "spesielle" trinkets. Har en [battlemaster's Fury] (128 crit rating) fra før, og nå har jeg råd til en til. Men bør jeg kjøpe en til eller den som gir 256 ap? Eller noe helt annet?
MysticoN Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Da har jeg kommet tilbake til wow etter over 2 år pause. og har bestemt meg om å forsette på hunteren min. Jeg er lvl 60 og har ok lvl 60 gear. Var vertfall det en gang i tiden. Det jeg lurer på er builds. hva bør jeg ta for å levle? BM eller MM? og hadde vært fint om noen kan komme med noen builds. Husk at jeg har relativt dårlig gear og derfor vurderer jeg BM for å la pet'en gjøre litt av jobben.
MrLuni Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Så lenge det ikke er MM, så er det greit. BM er vell ganske greit og levle med, jeg selv brukte surv. Er kanskje greiest å gå for surv om en ska levle mye i instance. Du har sikkert fått med det autimatiske LFG systemet til dungeon? :9
Bytex Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 (endret) BM er best for solo leveling sammen med peten din. Ta f.eks. en ulv eller katt eller devilsaur, så har du dps-maskin som tar ned mobs på sekunder mens du skyter. Leveling går kjapt nok hvis du gjør quests hele tiden. De funker bra i instances også. Du må specce helt nederst i BM for å kunne temme Exotic pets, som gjør mere damage og har litt bedre stats enn vanlige. Her kan du sjekke de mest populære BM buildene etter patch 3.3 http://www.wowpopular.com/Beast+Mastery/Hunter/Talents Klikk på raketten eller US for å se talenttrærne. Endret 22. april 2010 av Bytex
Mord-Sith Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Ville selv valgt BM som leveling. Rett og slett fordi det er det jeg liker best som build uansett, og for meg er det det som funker best med leveling.
MysticoN Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 takker for godt svar. får desverre ikke åpnet den linken menst jeg er på jobb. men hvilken stats bør en BM hunter gå for? RAP/AGI/.../...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå