Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter med mana :(

 

Oki, har gått litt over til PVE nå etter lang tid i PVP arena. Enklere å få seg guild med S3 legs og chest :p

 

Har tatt kara, Gruul og kom til 3 boss i ZA i går (den er forresten kjipt vanskelig). Det jeg sliter med er mana. Føler at jeg ikke kan bruke aspect of the hawk men må ha viper oppe hele tiden for å få så mye dmg som mulig. Hvordan fikser dere "pro-raidere" dette? Har dere 20 mana pots med dere eller har dere en måte å effektiv bruke dmg ratio for å spare mana? Har med PVE gear 6763 mana og totalt 26mp5

Lenke til kommentar

Bruker mana pots ja

 

Det kan også være lurt å kjøpe 2 1h våpen som du enchanter 40(20?) intelect på, å equippe dem når du får lite mana og bytter til aspect of the viper, da den scaler med hvor mye int du har(har ikke prøvd dette selv, men har lest at det skal fungere bra)

 

Ellers en det så er det vel lurt å bruke kun steadyshot, autoshot, kill command og hunters mark (+ evt MD og pet mending)

 

Jeg er på ingen måte en pro raider dog :p

Lenke til kommentar

For meg fungerer det fint så lenge jeg bruker wizard oil på våpen, eventuelt bruke Elixir of major agility og Mageblood i steden for 120 AP flask. Og for å få litt ekstra av hver pot hjelper det å bruke Fel mana potion. Bruker bare mana på steadyshot, KC, MD, og mend pet.

Skal dog ikke påsta jeg er pro raider(Et par bosser i MH og noen i BT)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...