Kenneth Dammyr Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hei Har installert Limwire på to maskiner her hjemme. Maskinene er ganske likt satt opp egentlig. Begge har WinXP SP2, tilnærmet likt nettverkskort, samme nettverk(trådløst). Men allikevel vil det bare fungere på den ene maskinen. Jeg har gått igjennom alle instillinger i programmet og de skal være satt til det samme. Jeg kjører ingen software Firewall, ei heller Windows Firewall, men det er en i routeren. Med så like oppsett finer jeg det rart at programmet ikke klarer å koble seg til. Hva er den vanligste årsaken til at man ikke får koblet til med LimeWire? Kan det ha noe med JAVA-instillingene å gjøre? Har dere noen idéer som kan hjelpe meg å løse mysteriet? På forhånd takk!
FalconEyes Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Heizann! Har akkurat det samme problemet jeg da... akkurat formatert og lagt inn xp på scratch, og limewire vil ikke koble til... får vel håpe noen vet hva problemet er..
Tordenflesk Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Prøver begge PC'ene å bruke samme externe port?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå