Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Rødt/svart bilde i Direct3D, Radeon 9600XT


Anbefalte innlegg

Jeg sitter med et ATI Radeon 9600XT skjermkort for øyeblikket. Og jeg skulle prøve å teste det litt ved å gå inn på ATI Control Panel, 3D fanen og sette alt på høyeste kvalitet.

Resultatet ble at alle Direct3D spill/programmer forble rød/svart farget. Jeg gjorde alle instillinger til default men ingen endring på det. Nå spiller jeg Final Fantasy XI online for tiden og det tar 7 timer å installere inklusiv oppdateringer. Så jeg har ikke lyst til å formatere.

 

Noen som har tips?

Endret av Robinkle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å starte opp i sikkerhetsmodus med F8 under oppstart, avinstaler driveren der, restart og innstaler på nytt.

 

jeg gikk tilbake til ATI Control Panel, 3D fanen, klikka på compatibility. insillingene står default fra før, men klikk apå default knappen allikevel og klikka ok. da var alt normalt igjen.

Du nå klarte jeg å løse problemet. Ikke helt meg å ha flaks, men nå hadde jeg det.

jeg gikk tilbake til ATI Control Panel, 3D fanen, klikka på compatibility. innstillingene står default fra før, men klikka på default knappen allikevel og klikka ok. da var alt normalt igjen.

Endret av Robinkle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...