Gå til innhold

hva er vitsen med catform etter lvl 40?


Anbefalte innlegg

Da er jeg usikker på hva de mener med basemana siden det tydeligvis ikke er med alt utstyret av og uten buffs. Hvis det som står da ikke er feil...

 

Du kan jo f.eks. komme med hva du har funnet ut av dette i stedet for å komme med en intetsigende link.

Hmm, virker som det går av base int (altså mana du får fra intelligence).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er druid og katt og bjørn .

Skjønner meg ikke helt på det, for selv om man fordeler poengene så er spilleren best i egen person alikevel.

Skal jeg drepe noen gjør jeg det som en alv og ikke som en bjørn eller katt.

Endret av War
Lenke til kommentar
Spillt alle klasser til 10-15, og kun et par over 20. Men uansett, eg har en viss idè om korleis dei forskjellige klassane er, og Druids har det veldig lett i PvE. Kan gjøre masse skade, tanke og heale "på en gang". En kamp kan ta litt tid, men druiden vinner stort sett.

 

IMO er druids dei som har det lettast i PvE, ja. Med bear form og caster form så er druiden nesten udødelig mot vanlige mobs så lenge du ikkje går på for mange på en gang, og dei er ca samme level som deg.

Nja.. ikke helt enig med deg. Druids klarer seg greit stort sett hele veien til 60, men de har ikke det lettest i PvE hele denne veien. Må huske at etter lvl 40 begynner mobs å tåle mer og mer og druids med sin lave dps begynner å bruke ganske lang tid for å ta ned mobs. Greit nok at vi overlever det meste, men det er en tålmodighets prøve av de sjeldne ;)

 

Jeg spiller også en hunter (som nå er level 53) og dette er easy mode i PvE i forhold til Druids :) Jeg meier ned mobs som om de var laget av smør og takler lett 2-3 adds.

 

Ikke misfortså meg nå, for jeg liker Druids veldig godt og det er fortsatt min favoritt klasse, men etter level 40 er teaming veldig viktig for en druid som ønsker å levle i noenlunde tempo. F.eks. rogue og hunter klarer seg utmerket både alene og i team :)

Lenke til kommentar
hey, stemmer det at dire bear form har høyere skade enn catform?. hva er da vitsen med catform?, løper man raskere?

Mens jeg levlet til 60 teamet jeg ofte med en warrior og en priest. Da hente det nå og da at jeg sloss i cat form. Hvis man har nok healing og en tank som holder aggro kan man gjøre brukbar skade i cat form med ting som Ravage/Shred/Ferocious Bite. Vil påstå det er mer effektiv en Dire Bear form i slike tilfeller. Bruker cat from veldig sjeldent solo unntatt i ny og ne mot caster mobs eller når jeg trenger prowl.

 

Men cat form kunne definitivt trengt en liten boost på level 60 :)

Endret av Duckwings
Lenke til kommentar
Da er jeg usikker på hva de mener med basemana siden det tydeligvis ikke er med alt utstyret av og uten buffs. Hvis det som står da ikke er feil...

 

Du kan jo f.eks. komme med hva du har funnet ut av dette i stedet for å komme med en intetsigende link.

Ta av deg alt utstyret så har du base mana

 

Edit: og uten buffs så klart ;)

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...