Gå til innhold

hva er vitsen med catform etter lvl 40?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

bare prowl og stealth... det er like greit å starfire/moonfire/sann derre at den får minus X antall armor.. deretter dire bearform :thumbup:

Druid er det beste å soloe med synes jeg :yes:

Lenke til kommentar
Druid er det beste å soloe med synes jeg  :yes:

Druids har det ufattelig lett i PvE :)

Hva mener du med ufattelig lett?Og druids er de beste i pve ? O.o

 

Har du prøvd noen andre klasser?over lvl 20?

Spillt alle klasser til 10-15, og kun et par over 20. Men uansett, eg har en viss idè om korleis dei forskjellige klassane er, og Druids har det veldig lett i PvE. Kan gjøre masse skade, tanke og heale "på en gang". En kamp kan ta litt tid, men druiden vinner stort sett.

 

IMO er druids dei som har det lettast i PvE, ja. Med bear form og caster form så er druiden nesten udødelig mot vanlige mobs så lenge du ikkje går på for mange på en gang, og dei er ca samme level som deg.

Lenke til kommentar

druids e ikke "best" i pvp... dem gjør for lite skade til det

det dem e god til e å holde ut lenge og ta motstandern på det

 

i warsong gulch for eksempel, så har eg sett at druids får få killing strikes, men mange honor points fordi dem kan holde ut så lenge.. dem e også god til å ta flagget

Endret av Vandahl
Lenke til kommentar
Druid er det beste å soloe med synes jeg  :yes:

Druids har det ufattelig lett i PvE :)

Hva mener du med ufattelig lett?Og druids er de beste i pve ? O.o

 

Har du prøvd noen andre klasser?over lvl 20?

Spillt alle klasser til 10-15, og kun et par over 20. Men uansett, eg har en viss idè om korleis dei forskjellige klassane er, og Druids har det veldig lett i PvE. Kan gjøre masse skade, tanke og heale "på en gang". En kamp kan ta litt tid, men druiden vinner stort sett.

 

IMO er druids dei som har det lettast i PvE, ja. Med bear form og caster form så er druiden nesten udødelig mot vanlige mobs så lenge du ikkje går på for mange på en gang, og dei er ca samme level som deg.

Druids er da ikke kjent for å ha mye skade akkurat :p

Lenke til kommentar

Catformen er vel den som er mest diskutert og allerede lablet "gimped", men det kommer helt an på hva slags items du bruker.... Synes det er merkelig at folk mener at bearformen har mer dps en catformen, for hvis det er tilfellet har de gjort noe alvorlig feil....

 

Selv har jeg en druid på lvl 55 og catformen e den jeg bruker mest(Pve solo vel å merke)... Jeg gjør ca 120-150dps på mob helt opp til 3-4 + lvler avhengig av mob type.... Solo så begynner jeg kampen i catform og avslutter den som regel i samme form... Møter jeg mob(1) mindre enn 2 lvler over meg trenger jeg som regel ikke å shifte ut for å heale engang... Flere samtidige mobs bruker jeg bearformen for armour delen...

Lenke til kommentar
Catformen er vel den som er mest diskutert og allerede lablet "gimped", men det kommer helt an på hva slags items du bruker.... Synes det er merkelig at folk mener at bearformen har mer dps en catformen, for hvis det er tilfellet har de gjort noe alvorlig feil....

 

Selv har jeg en druid på lvl 55 og catformen e den jeg bruker mest(Pve solo vel å merke)... Jeg gjør ca 120-150dps på mob helt opp til 3-4 + lvler avhengig av mob type.... Solo så begynner jeg kampen i catform og avslutter den som regel i samme form... Møter jeg mob(1) mindre enn 2 lvler over meg trenger jeg som regel ikke å shifte ut for å heale engang... Flere samtidige mobs bruker jeg bearformen for armour delen...

min lvl 27 mage gjør opptil 90 dps uten aoe mot mobs xP

Lenke til kommentar
Druid er det beste å soloe med synes jeg  :yes:

Druids har det ufattelig lett i PvE :)

Hva mener du med ufattelig lett?Og druids er de beste i pve ? O.o

 

Har du prøvd noen andre klasser?over lvl 20?

Spillt alle klasser til 10-15, og kun et par over 20. Men uansett, eg har en viss idè om korleis dei forskjellige klassane er, og Druids har det veldig lett i PvE. Kan gjøre masse skade, tanke og heale "på en gang". En kamp kan ta litt tid, men druiden vinner stort sett.

 

IMO er druids dei som har det lettast i PvE, ja. Med bear form og caster form så er druiden nesten udødelig mot vanlige mobs så lenge du ikkje går på for mange på en gang, og dei er ca samme level som deg.

Å shifte til en form koster 55% av base mana. Altså ikke noe du gjør oftere enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Å shifte til en form koster 55% av base mana. Altså ikke noe du gjør oftere enn nødvendig.

Altså 55% av manaen utenom noen som helst bonuser fra items osv osv?

 

Det ser ikke helt ut til å stemme, tok av alt utstyr på charen min og direbear form og catform bruker bare ca.30% av den manaen (659 mana for form og 2254 mana). Med utstyr på tar skiftet 14% mana (4679 mana med utstyr). Dette er selvfølgelig uten noen buffs i det hele tatt.

 

Så skifte av form koster som regel ikke noe særlig mana så lenge du bruker formen så lenge at de 14% er tilbake igjen (noe som ikke tar lang tid).

 

edit:

 

Og druids er ikke overpowered, ja de er litt seige, men dps er helt vanvittig dårlig og å grinde mobs er et reint helvete.

 

edit2:

 

med talents kan også catform løpe 30% raskere enn vanlig, men dette er bortkastete poeng da det ikke er noen som speccer feral så høyt.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...