Gå til innhold

Svar fra samordnaopptak.no - Hva kom dere inn på?


sim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg aktiverte akkurat nå. Ikke noen problem.

...

Søren heller da. Får en feilmelding jeg...

 

Denne tjenesten baserer seg på å koble sammen to forskjellige databaser. Vi fant informasjon om deg i den ene, men ikke den andre. Vennligst prøv igjen litt senere. Om problemet ikke har rettet seg innen 24 timer, så vennligst kontakt Orakeltjenesten.

 

Denne har kommet siden fredag nå, så får vel sende en mail til orakeltjenesten da regner jeg med.

Lenke til kommentar
Flott at flere har problemer :p

 

Satser på svar fra orakeltjenesten i morra, så får jeg se om det blir løsning på problemet. Forresten fikk jeg samme feilmelding som deg også, men da hadde jeg jo selvfølgelig glemt å betale semesteravgiften :p

De registrerte min betaling i dag. Jeg har bekreftet studieplan osv. i dag. Derfor er det ikke sikkert de har fått dette med seg helt enda. Prøver igjen i morgen :).

Lenke til kommentar

Jeg regner med det er en feil hos ntnu ja. Virker som om det har vært tråkig å få gang i brukerkontoen min, men jeg kan ikke fatte hvorfor. Bruker kun brukernavnet, og det er kun mail og ssh jeg ikke får til. Prøver i morgen tidlig for å se om det går noe over natten nå, hvis ikke blir det enda en runde med mailer til orakeltjenesten (som jeg nesten blir en regular user av nå :p)

Lenke til kommentar

Hehe, var litt dårlig oppmøte av deg denne uken, så det spørs om du er klar i morgen :p I tillegg begynner vi en time tidligere i morgen.

 

EL5 finner jeg sikkert. Når man går fra Realfagsbygget og mot IT-bygget der vi var denne uken er det bare å fortsette rett frem, så er det i siste bygningen på venstre side. Havner vel i sentrum eller noe jeg, er vant til å bo og ferdes på landsbygda :p

 

Skal forresten vaske klær for første gang nå :) Koke fine skjorter og sengetøy sammen? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...