JRL Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg var så heldig at jeg måtte formatere og re-installere windows i går, og hadde jo da ikke drivere til hovedkortet. Så jeg må nå laste det ned fra nettet. Da jeg sjekket epox sine sider ble jeg litt i tvil: http://www.epox-europe.com/downloads/drive...?product_id=294 Jeg trenger drivere til alt på hovedkortet, spesielt netverks kortet, jeg så en pakke der som inneholdt driver til det meste: nForce v6.25 Beta drivers for 64Bit Windows Platforms. Men jeg bruker ikke windows 64. Noen som kan hjelpe meg finne driver til dette hovedkortet?
hakrist Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 (endret) Du skal bruke den som heter Nvidia chipset driver v5.10. Forøvrig så er det alltid lurt å sjekke nvidia sine sider etter nyeste driverne. De som ligger på hk-produsentenes sider er ofte utdatert: Nyeste Nvidia/NForce driverne for hovedkortet finner du på sidene til nvidia: Nvidia drivere Du laster da ned den som heter platform/nforce -> unified drivers Endret 18. juli 2005 av hakrist
JRL Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 viste seg at problemet egentlig var en ødelagt HD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå