Gå til innhold

ATI 9700 Pro for £38


lqpl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Øh, dette er jo rundt 450 kroner før frakt+moms.... Hvem gidder legge ut så mye for et søppelkort? Får vel nesten et GF6600 kort for sluttprisen..

Søppelkort? Uttrykk det mer da...

 

 

*Edit* Glem det, jeg ser du er nVIDIA-fanboy... [avatar]

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar
Søppelkort? Uttrykk det mer da...

 

*Edit* Glem det, jeg ser du er nVIDIA-fanboy... [avatar]

Neida, det var jo et fint kort i.....2002. Litt kjappere enn GF4 om du ser på noen tester. Dette er jo ikke særlig holdbart i dag siden man får mye bedre kort til bedre pris. Dette var riktignok billig, men man må bestille fra utlandet og det blir noen kroner mer enn oppgitt til slutt. Verdt strevet for et utrangert kort? Nope, fins bedre alternativ.

 

Hva mener du med fanboy? Noe galt å like markedets største skjermkort-produsent? Du er ikke noe kul fordi du liker dårlige kort skjønneru.

Lenke til kommentar
Søppelkort? Uttrykk det mer da...

 

*Edit* Glem det, jeg ser du er nVIDIA-fanboy... [avatar]

Neida, det var jo et fint kort i.....2002. Litt kjappere enn GF4 om du ser på noen tester. Dette er jo ikke særlig holdbart i dag siden man får mye bedre kort til bedre pris. Dette var riktignok billig, men man må bestille fra utlandet og det blir noen kroner mer enn oppgitt til slutt. Verdt strevet for et utrangert kort? Nope, fins bedre alternativ.

 

Hva mener du med fanboy? Noe galt å like markedets største skjermkort-produsent? Du er ikke noe kul fordi du liker dårlige kort skjønneru.

*hoste*

 

Eh du kompis... 9700 Pro yter langt bedre en et GF4... Ta en titt her f.eks. 9700 Pro ligger i klasse med GF 5900 og den gjengen.

 

Om det er verdt og kjøpe er en helt annen sak... Stress å kjøpe fra england, men det blir dog en del billigere en et 6600GT, og likevel leverer en grei ytelse.

Endret av frodeaa
Lenke til kommentar

Vel.. Søppelkort? Fordi?

 

Jeg bruker 9700 og har klart meg utmerket med det i snart 3 år.

Spiller kansje ikke alle spillene på FULL grafikk, men ser ikke vitsen med å bytte kortet helt enda når det faktisk yter helt Ok.

 

Og ville betalt 450,- for det den dag idag.

Lenke til kommentar

9700pro er en av de beste kortene jeg har kjøpt, noe dyrt da det først kom ut men det har jaggu holdt seg og brukes selv idag.

 

Blei faktisk overraska da jeg første gang kjørte hl2, doom3 og nå i det siste demoen av bf2 (800x oppløsning, ikke no fancysmancy) men jaggu... kjørte bedre enn battlefield1942 syntes nå jeg.

 

Har aldri satt meg som krav å kjøre spill 100% alle settings, fordi det er ikke verdt det i pris på hardware, derfor har jeg ikke kjøpt ett nytt kort siden 9700pro da dette fungerer den dag idag.

Lenke til kommentar

9700 pro er et kongekort selv idag påstår jeg

 

i ytelse så ligger det ikke langt unna gf6600gt ca 20-30%

 

det kjører alle spill i tilfredstillende kvalitet i 1024 oppløsning

 

hvis noen kan si hvilket kort som er bedre enn dette til 5-700 så bring it on

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...