Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hey! Nå gjorde du slik at posten min havnet på forrige side! :realmad:

 

Neida :p Men funker alle bildene eller?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hmm, funker bra her. Får vel teste med en annen pc.

 

edit: funker fint fra andre pc'er også

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Jeg har bare episode en og to av Bleach. Grunnen til det er at jeg synes animeen virket dårlig og uintressant i mine øyne. Men mange motsier meg, og sier at det er den beste serien de har sett.

 

Noen som kan overbevise meg til å se resten av episodene? (Si hvorfor dere synes enimeen er så bra.)

Endret av Atir_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg  har bare episode en og to av Bleach. Grunnen til det er at jeg synes animeen virket dårlig og uintressant i mine øyne. Men mange motsier meg, og sier at det er den beste serien e har sett.

 

Noen som kan overbevise meg til å se resten av episodene? (Si hvorfor dere synes enimeen er så bra.)

6471271[/snapback]

De første episodene er ikke noe særlig nei, teite hollows og slikt bare. Men fra ep. 15 eller noe sånt og utover blir det mye bedre! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har sett sesong 1 og 2, og må si meg godt fornøyd, selv om det begynte å komme en del fillers i sesong 2.

6472498[/snapback]

Det er ikke en eneste filler før episode 64, selv om de episodene med Don Kanoji kan virke som fillere.

Lenke til kommentar
Har sett sesong 1 og 2, og må si meg godt fornøyd, selv om det begynte å komme en del fillers i sesong 2.

6472498[/snapback]

Det er ikke en eneste filler før episode 64, selv om de episodene med Don Kanoji kan virke som fillere.

6472951[/snapback]

hva?! er de ikke fillere?

Lenke til kommentar
Jeg  har bare episode en og to av Bleach. Grunnen til det er at jeg synes animeen virket dårlig og uintressant i mine øyne. Men mange motsier meg, og sier at det er den beste serien de har sett.

 

Noen som kan overbevise meg til å se resten av episodene? (Si hvorfor dere synes enimeen er så bra.)

6471271[/snapback]

Som en kar sa tidligere i tråden, fra episode 15-17 så blir det helt konge. Jeg pinte meg gjennom de 10 første episodene kun fordi at en kompis sa at det var en skambra serie, men fra og med episode 15-17 så ble jeg helt hektet. Tror jeg så rundt 16 episoder på en dag for det var så usannsynlig spennende :)

 

Slenger meg på "episode 88 var en smule kjedelig"-bølgen.

Lenke til kommentar
Episode 1 har blitt dubba av noen fans fra Bleachportal.  :!:  Husker når de startet å lete etter folk for mange måneder siden og alle sa det aldri kom til å bli noe av det.

Men det ble ikke noe spesielt bra heller da, dårlig lydkvalitet er det også.

 

http://www.bleachportal.net/bleach/multime...fandub_episodes

6483157[/snapback]

Dette vet jeg ikke om jeg tør høre / se på :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...