Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, men i fra www.bleachportal.net kan man bare laste ned 2 episoder om gangen her... Det vil jo ta sin tid når jeg kun har sett 5 episoder... :p

 

Bruker Firefox, har det noe med dette å gjøre? Eller har det med båndbredden til siden å gjøre?

6804950[/snapback]

 

Bruker du bittorrent så er det bare å laste ned større pakker :) en god side er www.isohunt.com ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg bare elsker Buyakua når han sloss. Han har så bra sloss stil, bare elsker det :)

6813930[/snapback]

Syns bare var rar jeg, så mer ut som Kenpachi. Men så har jeg ikke sett Bleach anime siden episode 65 da.

Lenke til kommentar

Skal snart begynne å lage en ny første post for dette emnet om Bleach.

 

Jeg skal skrive om Bleach og det meste som er interesant når det kommer til serien. Skal prøve mitt beste og håper dere blir fornøyd når jeg er ferdig.

 

Hvis dere har noen ideer eller Bilder/dvs ting som kan være fine ting å bruke så kom med de!

 

Ikke forvent at dette blir gjort så alt får fort. Skal bruke min tid sånn at dette blir å se bra ut. Vil gjøre så lite feil og si så lite unødvendig som mulig som kan være helt uinteresant. Og jeg tar gjerne imor all hjelp jeg kan få. Om dere skriver litt selv så ville det gjort det litt lettere for meg og forhåpentligvis gjøre det enda bedre.

 

Mvh

Luchy

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...