Gå til innhold

Minitest av 7800 GTX /X850 XTPE.

Boralis

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kanskje ikke helt on topic, men noen som har en formening om det holder med Mist500W PSU for å kjøre 2 7800GTX i SLI. Har man power til overklokking også eller må man ha mere bensin i maskinen?

Jeg har ikke overklokket men jeg har den PSU'n i mitt SLI oppsett. De nye korta drar mindre strøm en 6800U. Jeg tror det vil gå bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
OK, nå har jeg bestilt denne blokken til kortet.

IT-500982_1.JPG

:dribble:

Hvem? Hva? Hvor? Vil ha!

Fikk ordrebekreftelsen på blokka i dag, så det går fint å bestille derfra, du betaler med visa

Skrevet
Fikk ordrebekreftelsen på blokka i dag, så det går fint å bestille derfra, du betaler med visa

Da lar jeg deg være prøvekanin på hvor bra den fungerer.. ;)

Har egentlig lyst til å bare slenge inn en ordre med en gang, men skal prøve å styre meg. Rapporterer du tilbake med temperaturer?

Skrevet

Joda jeg skal komme med oppdatering, i mellomtiden holder jeg på å lage en kjøler til denne siden av kortet.

AN1.jpg

Denne skal da kobles sammen med den jeg har bestilt .

Skrevet

Vi skal satse på ny verdens rekord med denne maskinen eller ganske nært ihvertfall.

Verdensrekord i hva? :) Det er jo lov å prøve, men dere kommer aldri forbi noen gale finner eller japanesere :p

Skrevet

Jaja endte med et XFX 7800 GTX på meg 490mhz modelen ;)

Den har vist ikke den vanelige kjøleren så kan komme med oppdateringer snart ;) har den vedsiden av meg :love:

Skrevet
Den har vist ikke den vanelige kjøleren så kan komme med oppdateringer snart ;) har den vedsiden av meg :love:

Et bilde hadde vært fint! :yes:

Skrevet (endret)

Regner med eg får mitt Gainward 7800GTX på fredag, ble sendt onsdag. Tok den 470MHz versjonen. Blir som juleaften på fredag! :thumbup:

EDIT: Du skrøt av hva du betalte Snekker'n, så da kan eg informera om at eg kun betaler 1400kr for kortet! :tease::tease:

Endret av Furyfax
Skrevet
Regner med eg får mitt Gainward 7800GTX på fredag, ble sendt onsdag. Tok den 470MHz versjonen. Blir som juleaften på fredag! :thumbup:

EDIT: Du skrøt av hva du betalte Snekker'n, så da kan eg informera om at eg kun betaler 1400kr for kortet! :tease::tease:

Alfor dyrt :no:

Skrevet

Nå har jeg spillt WoW... pga 1 uke uten skjermkort... jaja... driter i hva dere synes om WoW :p

Men i allefall skal teste på doom 3 Farcry (som fulgte med) og 3dmark05

Skrevet

He he, hadde tre ungutter på besøk i går, de er alle spilegale og fikk låne maskinen min . De fyrte opp og kjørte med maks på alt og etter noen timers spilling sukket de tungt og så" etter dette blir aldri spilling det samme igjen på våre maskiner" :grin:

Så joda 7800 GTX kan ta pusten fra flere .

Skrevet

Hæ? Hvordan fiksa du det? Helv.. Gi meg litt hjelp her da mann, trenger sårt et skjermkort som kan sette litt fart i livet mitt om dagen, PM :p ja..? hehe (desperat)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...