TempO Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Er i ferd med å bestille meg bredbånd, å så kom jeg over det her...Bluecom, verv en venn Veldig fint for oss forbrukere da, ettersom det er mange bluecom brukere her på forumet og at vi alle er venner!? Noen som vil være min venn? send meg gjerne en PM eller noe, så får vi begge 1 gratis måned med abbonement fra vår kjære bluecom
Mez Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Tilbudet gjelder for abonnenter av BlueCom som verver nye privat - eller bedriftskunder.
TempO Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 fullt klar over det. Mulig jeg skrev det litt teit, men det jeg mente var om noen eksisterende kunder ville være min venn å verve meg da
clon Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Ble vervet av en som hadde BlueCom jeg En måned gratis til han og en måned gratis til meg, og sist men ikke minst ble jeg fri fra NextGenTel
Gunde^ Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 (endret) Har bestilt for noen uker siden men det tar visst sin tid. Men var da ikke klar over dette tilbudet her, noen som kan sende meg en PM med kundenummeret så kan jeg se hva de sier om jeg ringer og forteller at jeg ble verva... Ta helst me navn om de skulle spørre om det Førstemann til mølla... Endret 16. juli 2005 av Gunde^
TempO Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 (endret) la7dfa Skrevet 16/07/2005 : 10:36 Jeg vil gjerne være din venn 60517 Gunde^ Skrevet 18/07/2005 : 07:43 Ingen som vil spare noe hundrelapper her? Prøv deg med kundenummeret til la7dfa, det er jo verdt et forsøk Gunde^, har du fått ordebekreftelse på at du har bestilt ADSL fra bluecom, jeg har nemlig ikke mottatt noe slikt (som jeg regna med jeg ville gjøre) så er litt redd for at de faktisk ikke har fått bestillinga mi. Eller tar det litt tid kanskje? Endret 18. juli 2005 av tempoking
agvg Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Gunde^, har du fått ordebekreftelse på at du har bestilt ADSL fra bluecom, jeg har nemlig ikke mottatt noe slikt (som jeg regna med jeg ville gjøre) så er litt redd for at de faktisk ikke har fått bestillinga mi. Eller tar det litt tid kanskje? Du skal få en ordrebekreftelse pr e-post maks noen dager etter bestilling, normalt skjer det samme dag hvis du bestiller tildlig på dagen.
Gunde^ Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Fikk e-post med det samme ja, om forventet leveringsdato og slikt..
TempO Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 har fått bekreftelse jeg også nå, så alt er nok som det skal
Znoken Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Bare og si fra hvis det er noen som vil bli vervet...Er jo to som tjener på det så hvorfor ikke.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå