Gå til innhold

1.02 patch ute på EA FTP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
denne patchen fikset massiv lagg! Kanskje jeg slipper å kjøpe 2Gb RAM :hmm:

Det ble ikke mindre lagg hoss meg, men i posten ligger det en pakke med ram Å venter :dribble:

..ligger OG venter.. :p

 

Utrolig mye problemer folk skal ha med BF med og uten patch. Jeg har ikke hatt installasjonproblemer eller mye lag med hverken 1.01 eller 1.02, MEN jeg har fortsatt hakking i lyden hvis jeg setter på HW-støtte, og det gjelder kun lydfiler med tale (f.eks. M-e-d-i-c osv). Har ikke sett noen andre med samme problem. BF bruker vel software som default så det er kanskje mange som ikke har satt på hardwarestøttet EAX..?

Lenke til kommentar
denne patchen fikset massiv lagg! Kanskje jeg slipper å kjøpe 2Gb RAM :hmm:

Det ble ikke mindre lagg hoss meg, men i posten ligger det en pakke med ram Å venter :dribble:

..ligger OG venter.. :p

 

Utrolig mye problemer folk skal ha med BF med og uten patch. Jeg har ikke hatt installasjonproblemer eller mye lag med hverken 1.01 eller 1.02, MEN jeg har fortsatt hakking i lyden hvis jeg setter på HW-støtte, og det gjelder kun lydfiler med tale (f.eks. M-e-d-i-c osv). Har ikke sett noen andre med samme problem. BF bruker vel software som default så det er kanskje mange som ikke har satt på hardwarestøttet EAX..?

Jeg opplevde skurring på starten...

 

det problemet løste jeg ved å instalere lyd kort drivere!

kanskje det samme funker med deg?

Lenke til kommentar

-drit-

Etter patchen så har det har blitt litt rart når jeg sitter på med folk i biler og skal skyte osv, hele skjermbildet vibrerer på en måte hele tiden, og når tankser og sånt og folk kjører forbi så hakker de forbi, litt vanskelig å forklare, men det kan sammenlignes med lag.. Utrolig irriterende..

Endret av r0zie
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt BF2 i en litt over èn time i går, begynte jeg å føle at det gikk problematisk.

Jeg begynte å få FPS drops på opptil 10 sekunder!

Faens irriterende!

 

Èn gang jeg fikk FPS drop, var jeg på vei ei bratt skråning med en bil. Etter de sekundene jeg hadde ventet var over, fikk jeg vite at jeg hadde trillet hele veien ned, for så å treffe en lagkamerat som løp forbi bilen NØYAKTIG DA! :realmad:

 

Heldig vis var denne fyren en av de folka med mer IQ enn 1, så han tilga meg.

 

Dessuten har jeg fått FPS drops utallige ganger når fiende-artilleriet nettopp har begynt å skutt på meg, hvor jeg elleser har hatt sjansen til å stikke av, men pga. FPS droppet, blir jeg smadret fordi jeg bare blir stående der som en idiot.

 

FPS drops er også heeeeeelt vanlig å få når jeg møter fiender. :no:

Lenke til kommentar
Jeg opplevde skurring på starten...

 

det problemet løste jeg ved å instalere lyd kort drivere!

kanskje det samme funker med deg?

 

Jeg kjøpte ny HD sammen med BF så XP er nyinstallert og alle drivere er hentet ned på nytt. Samme problem i demo'n, BF 1.00, 1.01 og 1.02. Skjønner ikke hva problemet kan være. Jeg får telle ned til X-FI kortene slipper i august..

Lenke til kommentar
Jeg opplevde skurring på starten...

 

det problemet løste jeg ved å instalere lyd kort drivere!

kanskje det samme funker med deg?

 

Jeg kjøpte ny HD sammen med BF så XP er nyinstallert og alle drivere er hentet ned på nytt. Samme problem i demo'n, BF 1.00, 1.01 og 1.02. Skjønner ikke hva problemet kan være. Jeg får telle ned til X-FI kortene slipper i august..

Hvilket grafikkkort sitter du på nå da?

Lenke til kommentar
[iC' date=18/07/2005 : 12:43] Etter å ha spilt BF2 i en litt over èn time i går, begynte jeg å føle at det gikk problematisk.

Jeg begynte å få FPS drops på opptil 10 sekunder!

Faens irriterende!

 

Èn gang jeg fikk FPS drop, var jeg på vei ei bratt skråning med en bil. Etter de sekundene jeg hadde ventet var over, fikk jeg vite at jeg hadde trillet hele veien ned, for så å treffe en lagkamerat som løp forbi bilen NØYAKTIG DA! :realmad:

 

Heldig vis var denne fyren en av de folka med mer IQ enn 1, så han tilga meg.

 

Dessuten har jeg fått FPS drops utallige ganger når fiende-artilleriet nettopp har begynt å skutt på meg, hvor jeg elleser har hatt sjansen til å stikke av, men pga. FPS droppet, blir jeg smadret fordi jeg bare blir stående der som en idiot.

 

FPS drops er også heeeeeelt vanlig å få når jeg møter fiender. :no:

oj oj oj jeg skal si deg jeg sliter med det samme! Men bare på 64 players servere, spilte på en med 16 i går kveld og der gikk det veldig fint! Må være noe med servern as for jeg fatter ikke dette. Hater også idioter som punisher blindt uten å gidde å skjønne hvorfor det kunne skje. Idioter.

Lenke til kommentar

Begynner å hate BF2 mer og mer jeg. 1.01-patchen bytta rundt på stasjon-bokstava min(D: bytta med E:), og nå blir alt på skjermen seendes ut som et av de maleriene man skal stirre lenge på for å se hva det er rett etter boot. også får jeg ikke fram thumbnails av bilder i forumet, også får jeg bare halve bildet når jeg klikker på de. Tror det har noe med den DX9-updaten som følger med BF2, noen måte å gå tilbake til vanlig DX9?

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

er det bare meg som ikke kommer inn på noen servere etter å ha installert den nye patchen?

Hadde egentlig ingen problemer før spillet ble patchet, men reinstallerte spillet, da det tok tid før jeg skjønte hvorfor jeg fikk patching failed..

Nå ser jeg serverne, men klarer ikke connecte, musikker stopper i 2 sek. før den begynner igjen, som om serveren er full.. men ingen feilmelding.

Brannmur er av

singleplayer fungerer helt fint.

hva pokker kan være galt?

Lenke til kommentar

Jeg blir kicka rett ut til desktopen etter jeg installerte V1.01 og så V1.02 patchene.

BF2 vil ikke lenger starte. Ifl patchlog er alt gått ok, eller? Hoppet over noen txt filer.

 

-----------------------------------------------------

- Results of Application of Patch File -

-----------------------------------------------------

File Patches Applied ......................... ( 46)

 

Files Modified .................. ( 46)

Files Renamed. .................. ( 0)

Files Added ..................... ( 0)

Files Deleted ................... ( 0)

Temporary Files Processed........ ( 0)

 

File Patches Skipped: New Files Up-To-Date.... ( 23)

 

File Patches Ignored: Old Files Missing....... ( 11)

Old Files Invalid....... ( 1)

-----------------------------------------------------

Total File Patches Processed ................. ( 81)

-----------------------------------------------------

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...