-Teddy- Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 And then the ct falls in love with the t Også kommer mora til ct med nightvision og ser hva ct og t driver med på soverommet!
DurinVIII Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 JA!! Fra actionspekket, hardbarket voksenfilm til en søt, klissete fjortisfilm om to personer som på tross av forskjeller prøver å leve sammen
Ol'H Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Omg.. ingen gidder å sitte og se på en CS-film i over en time. Og uansett snakker vi om ett lang tids prosjekt. Dette ville ha tatt laaang tid. Sett "the rock" f.eks? vær nå ikke så forbanna positiv da.
Xander^ Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Dette er kanskje en mer realistisk måte å gjøre det på? Finnes sikkert en drøss "konkuranser" man kan hive seg med på av denne typen.
Newt32 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Sett "the rock" f.eks? vær nå ikke så forbanna positiv da. The Rock har ingenting med Counter-Strike å gjøre.. Og den er verfall ikke laget i CS.
MrLee Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 (endret) @ kommentarer her Hva med: Terrorister angriper FN bygget i NY og under utrolige (og da snakker jeg filmtilfeldigheter av episke proposjoner) omstendigheter, klarer de å ta over bygningen. De planter eksplosiver og holder div. diplomater som gissler. På grunn av den spesielle situasjonen kreves det anti terror styrker fra hele verden til å befri gisslene og disarme bomba. Med ett stjernelag av skuespillere og ett manus skrevet av en dyktig forfatter (og med verken Michael Bay eller Jerry Bruckheimer i nærheten av filmen engang - seriøst, de burde ikke få gå å se filmen på kino engang...) tror jeg det kunne blitt bra. (ffs. de fikk SWAT til å være sebar...og de skal lage Rainbow6 film...) Endret 14. juli 2005 av MrLee
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 Nokså grei den *Spør beste modderen jeg vet om om å lage ett nytt CS Map: De_UN
danilovic Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg har en spillefilm på PC-en som heter "Counter-Strike", men har ikke sett hva det er ennå, så hvem vet - kanskje det er laget allerede? :---------)
Newt32 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg har en spillefilm på PC-en som heter "Counter-Strike", men har ikke sett hva det er ennå, så hvem vet - kanskje det er laget allerede? :---------) Det er nok denne du snakker om:
Mato Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Skamdårlig synopsis. Synopsis 1.1 Flere terrorister har tatt over et kontorbygg. De holder flere ansatte gissler, en av gisslene er også tilfeldigvis nevø av presidenten. Derfor har en spesialgruppe kjent som "Counter-terrorists" blitt sendt inn på presidentens ordre for å redde gisslene og stoppe terroristene. Med alle midler, licence to kill osv. Der har vi en fantastisk synopsis med De_office som location høres ut som hvilkensomhelst action movie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå