genetex Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 hei. jeg har nå i flere dager hat et stort problem med pingen i wow. Pingen starter ok på 250 ca, men så stiger den, plutselig 5-600, så litt over 1000 så opp til nesten 4000 får jeg blir disconnecta! Jeg har prøvd med forskjellige serverer uten at det har skiftet seg! Jeg har spillt dette spillet siden 1 dag, men det er nå de siste 4-5 dagene dette har begynt! jeg kan jo ikke spille slik, så jeg må finne en løsning på problemet! 1: jeg har adsl 1024 linje. 2: dette startet etter vi instalerte ip-telefonen vår, jeg har en aning den har skyllen, kanskje den tar veldig mye av linjen? hvordan fixe dette visst det er problemet? de første dagene med telefonen hadde jeg alikavel ikke disse ping problemene! 3: detter er litt rart. når jeg spillte på accounten min på kompisen min sin maskin, fikk jeg over 1000 ping der også! mens han vanligvis bruker å ha rundt 200, får han (jeg) 1000 når jeg spiller på mine chars på hans maskin Jeg trenger hjelp her, siden vi ikke har noen experter i huset eller rund oss. Ver så snill å kom med tips å triks eller hvordan dere nå kan hjelpe meg:D PS: har ingen andre spill på maskinen (formaterte, hjalp ikke det heller, så det er ikke virus osv.) så jeg vet ikke hvordan det er med andre spill. takker for alle svar!!
Rookie_NO Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Kanskje det er serveren du spiller på som er problemet? Har dere characters på samme server? Kanskje serveren har litt problemer om dagen bare...
genetex Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 nei det er på alle serverer, faktisk prøvde jeg en annen nå, fikk "bare" oppi 1200, men alikavel for høyt!
genetex Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 hva er isp? mener du telenor? jeg har telenor.
genetex Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 ingen flere som har en ide`? nå kom det samme problemet på den nye serveren også, jeg gjir snart opp hele wow, noe som er surt siden det er et supert spill og jeg har spillt det siden starten..
C-Style Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 sannsynligvis Telenor sin feil. De driver i disse dager å oppgraderer nettet sitt, så det kan ha noe med det å gjøre.
genetex Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 hvor lenge vil dette pågå? jeg hadde tenkt å kanskje vente ca 2 uke, å prøve igjen da, se om det har blitt bedre.
smultr1ng Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg hadde det samme problemet i en liten periode. Det viste seg å være min brors pc som slukte ut-linja. Ring telenors kundeservice og spør om linja blir brukt når du mener at linja ikke blir brukt.
genetex Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 det som er rart er jo at internet er "raskt" laster ned sidene fort, og jeg laster ned ting raskt på bearshare! men i wow lagger jeg som pokker, og finner bare ikke ut hvorfor pingen min går til 3000 å så lagger jeg ut:( er her noen som har hatt samme problemet?
torino10 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 har samme problemet...utrolig høy ping og disconnect
genetex Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 har du hatt det lenge eller har det netopp begynt? PS: i dag koblet telefonen vår seg ut, og jippi!!! da var det helt normal ping igjen!! noen som vet hvordan jeg kan ji "mindre" linje til telefoenen og mer til meg? telefonen skal jo ikke klare å ta en hel 1024 linje!!
lars68 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 (endret) Jeg har dette jeg også + at jeg har jo "Personal Firewall" av, men så får jeg en melding om at du er i en stor risk til å få virus jeg får ikke den meldingen til å slutte Edit: Dette er kanskje litt "Offtopic" Endret 15. juli 2005 av lars68
genetex Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 jeg tror faktisk ikke firewall har noen invirkning, jeg har slått av og på min, ingen forskjell..
norpheus Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Nå har Telenor etter min erfaring vært ekstremt ustabile på pingen mot Bliz sine server (sikkert en haug andre også men jeg spiller bare wow ). Har selv hatt ettermiddager med godt oppmot 1000-2000 ping, under 200 ping skjer veeldig skjeldent. Hender en gang midt på svarte natta at jeg har litt ok ping ned mot 100. Har 3 kamerater rundt om i byen her som har bluecom. Alle de har under 100 ping og ofte ned mot 50. Har du Telenor og har høy ping i wow, men lav ping mot vg.no (rundt 15-20 er vel sånn ca normalt) så har jeg et tips; bytt ISP
SilverCRX Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 har du hatt det lenge eller har det netopp begynt? PS: i dag koblet telefonen vår seg ut, og jippi!!! da var det helt normal ping igjen!! noen som vet hvordan jeg kan ji "mindre" linje til telefoenen og mer til meg? telefonen skal jo ikke klare å ta en hel 1024 linje!! Nei den skal ikke det. Her ville jeg tatt kontakt med leverandøren av IP-telefoni, for å høre hvor landet ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå