Gå til innhold

"Brev uten sporing" hva betyr det på komplett.no?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg bestilte disse http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123338&cks=SPK fra komplett.no. Da bestilte jeg det som "brev uten sporing" og måtte da betale med VISA(altså ikke oppkrav).

 

Det jeg lurte på var om "uten sporing" betyr at du ikke får noen ordrebekreftelse på mail, eller ikke kan se i ordrehistorikken om du har bestilt. Jeg bestilte nemlig mandag kveld og har ikke fått noe ordrebekreftelse på mail og kan ikke se i ordrehistorikken at den er bestilt.

Er dette normalt? Lurer nemlig på om det ikke har blitt noe av bestillingen....eller har skjedd noe feil.....

Endret av ahumoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Servicepakke kan spores, Posten har en nett-tjeneste for det. Vanlige brev kan ikke spores, dette er det billigste leveringsaltenativet. De er heller ikke forsikret, så hvis pakken forsvinner i posten, taper du pengene dine.

 

Men alle bestillinger skal ligge inne på kundesiden hos Komplett uansett leveringsmåte. Leveringsmåten har ingenting med kundeforhold mellom deg og Komplett å gjøre.

Lenke til kommentar
Men alle bestillinger skal ligge inne på kundesiden hos Komplett uansett leveringsmåte. Leveringsmåten har ingenting med kundeforhold mellom deg og Komplett å gjøre.

Men betyr det at pakken ikke er bestilt skikkelig, når det ikke står på konto siden min på komplett at jeg har bestilt den? Når jeg trykker på "alle ordre" på dette skjemaet(se under), så kommer det ikke opp bestilling av øreproppene. Heller ikke når jeg skriver inn varenummeret til KOSS The Plug kommer det opp noen bestilling:

post-78-1121269674_thumb.jpg

Endret av ahumoe
Lenke til kommentar
posten er tross alt blitt bedre :)

Her i går kom jeg hjem og skulle sjekke postkassen, og hva så jeg? En rull som stakk en halv meter opp fra postkassen, og med "AllPosters.com" skrevet med store bokstaver på.

 

Virker som om det fortsatt er noe som svikter av og til... :lol:

vær så snill å hold dere til topic'en a! Er det noen som har svar på dette

Det jeg lurte på var om "uten sporing" betyr at du ikke får noen ordrebekreftelse på mail, eller ikke kan se i ordrehistorikken om du har bestilt?

 

Men betyr det at pakken ikke er bestilt skikkelig, når det ikke står på konto siden min på komplett at jeg har bestilt den? Når jeg trykker på "alle ordre" på dette skjemaet(se under), så kommer det ikke opp bestilling av øreproppene. Heller ikke når jeg skriver inn varenummeret til KOSS The Plug kommer det opp noen bestilling:

 

eller dette

 

Er dette normalt? Lurer nemlig på om det ikke har blitt noe av bestillingen....eller har skjedd noe feil.....

 

 

Lurer nemlig på om jeg må bestille på nytt.... :hrm: men vil ikke få 2!

Endret av ahumoe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...