Gå til innhold

Execute rekord! Er dette sannt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan nok være ekte.

 

Som du ser har han som "er med" på leken brukt (glemt navnet (den som gir nesten 100% crit chance)

 

DVS han slår på han (som critter så høyt), han får enrage og setter på deathwish.

 

Enrage = 40% melee dmg bonus

 

Deathwish = 20% physical dmg.

 

Så tar han execute med full rage, husker ikke utregningen der men det stacker jo enda mer...

 

Tror det er fullt mulig hvis man stager det. Ville aldri funket i en fight.

Lenke til kommentar

Høhø... Farrak er the creatOr av øksa jeg bruker nå, er nesten kjendis jeg da :p .

 

Det bildet KAN værra ekta.. det er nok ikke umulig. Hadde vært morro om noen kunne regne ut og se om det i det hele tatt er mulig eller ikke.

 

Fake eller ikke.. Full rage bar+Enrage+AR+Orc uten armor+execute+crit= MYE damage, kanskje ikke så mye.. :p

Endret av ZlummGlumm
Lenke til kommentar
600+(15x90)= 1950x2.2(crit+impale)=4290 x 1.40(enrage)=6006

 

 

Kan jo også ha deathwish+bloodthirst på, og da blir det 13213,2

 

Og siden warrioren han slår på har recklessnes og berzerk stance blir det 30% mer damage, altså 17177,16

 

Au

What he said :D

Lenke til kommentar

Dette er ikke rekorden. Jeg har sett en screen av en 16500 crit. Tror det var mot Onyxian warders, men bildet var fra open betaen eller noe - altså LENGE siden så jeg husker ikke skikkelig. Men det var iallefall 16500 skade :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Dette er ikke rekorden. Jeg har sett en screen av en 16500 crit. Tror det var mot Onyxian warders, men bildet var fra open betaen eller noe - altså LENGE siden. Men det var iallefall 16500 skade :)

Tenk og critte slik på en stakkars liten gnohm!! :p nesten så man synes synd på dem.

Eller at meg som en liten gnom criter en stor tauren på samme måte ;)

 

synes nesten synd på dem.......

Lenke til kommentar

Teoretisk sett er det mulig, og dette er blitt gjordt flere ganger nå.

Du har players mot deg, slik at du får 100 damage økning på neste slag (etter å drepe noen)

 

Han er en fury warrior med enrage osv.

Den andre har deathwish (20% mere skadetatt) 10% fra berzerker ikke noe armour.

 

var mye styr første gang noen gjorde det, men det har blitt bevist igjen seinere så

Lenke til kommentar
600+(15x90)= 1950x2.2(crit+impale)=4290 x 1.40(enrage)=6006

 

 

Kan jo også ha deathwish+bloodthirst på, og da blir det 13213,2

 

Og siden warrioren han slår på har recklessnes og berzerk stance blir det 30% mer damage, altså 17177,16

 

Au

Kanskje man er i WArsong også, og har berzerking.

 

:w00t:

Lenke til kommentar
menneh, bare lurer.. den DPS countern opp i venstre hjørne, skal ikke den hoppe drastisk opp akkurat i det han har slått? Det gjør vertfall min...

Kampen har jo allerede holdt på en stund, og du ser dps målern viser 1418,87 dps.

Den viser jo gjennomsnitt dps'en, så det er vel riktig det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...