jallamamba Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 For noen år siden, fikk jeg til Delta Force over LAN og spilte med kamerater i co-op, noe som var kjempegøy :!: Har prøvd å få dette i senere tid, uten hell. Klarer ikke å spille i LAN lengre -regner med det er noe i XP. Men, så over til hva jeg egentlig vil frem til: Er det noen som kjenner til lignende spill som har denne modusen? Altså spille i lag mot PC-styrt fiende. Setter stor pris på alle tips! Eldre spill og nye spill, bare de kan spilles i XP
NightWolfie Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Du kan jo spille Battlefield 1942, Vietnam og Battlefield 2 faktisk (Bf2 må gjøres på en spesiell, men enkel måte når du skal spille coop). Ellers har du jo mange modder til f.eks. Hl2 og Farcry (noen av dem er dårlige) Modder er vel det nærmeste du kommer av coop spilling på pc tror jeg...
jallamamba Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 Okei, så ingen modding må til for spille Bf 1942 og Vietnam? Var på en side som hadde modder til HL2, men da jeg gikk litt nermere inn på hva som måtte til, virka det så avansert å få det til... er nok litt for utålmodig...
clario Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Sven Coop er å anbefale sterkt , har sitte mange timer foran skjermen i lag med kompiser med det spillet.
SkyMarshall Arts Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Jeg ville fåreslå Battlefield 2. Har ufattelige mengder moro med det spillet i co-op. Join samme server, dann en "squad" og lås den når kompisen/e har joinet. Så holder dere kontakten med voicecom på VT eller ingame VoIP. Moro er det ja ... 2manns terroraksjoner som funker for å si det sånn.
jallamamba Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 (endret) Sven Coop er å anbefale sterkt Hva er dette slags spill? Okei, googla litt og fant ut... Har vært innom den sia en gang tidligere, det var der jeg syns det blei så omstendelige greier for å få til et spill... men skulle kanskje brukt noe mer tid og lest tenker jeg Endret 10. juli 2005 av jallamamba
clario Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 det var der jeg syns det blei så omstendelige greier for å få til et spill... men skulle kanskje brukt noe mer tid og lest tenker jeg Viss du har CS 1.6 fra før trenger du bare å innstalere Sven Coop oppå det.
SkyMarshall Arts Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Sånn egentlig, selvom Battlefield 2 viser tendenser til å ta over tronen for min del - så har Call of Duty: United Offensive sitti lenge på toppen for meg og en kompis. Utrolig moro å kjøre co-op i det spillet. Ikke vanlig CoD, men CoD:UO. Viktig liten detalj der; kjøretøy. Ufattelig fett spill med mange muligheter og utrolig mange fete situasjoner man havner oppi.
Windoge Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Swat 3 har en grei coop-funksjon, og støtter i tillegg boter.
jallamamba Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Okei, her kommer det inn litt tips ja Har litt å sjekke/prøve ut nå! Takk for tips folkens (tar imot flere og)
zeox Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Masse svar, og ingen har nevnt Splinter Cell Chaos Theory? Uhørt! det er, etter min mening, det spillet som har den artigste coop-modusen til dags dato
Civilix Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Ghost Recon, Rainbow Six-serien og SWAT3/4 er geniale coop spill for lan, disse spillene tar også å byr på en utfordring taktisk i motsetning til battlefield-spilla. Ghost Recon er nok det spillet som ligner mest på deltaforce av de jeg har nevnt, og anbefaler deg og prøve det. Ghost Recon med expansion packene desert siege og island thunder koster bare 100,- for hele pakka så her skader det ikke å prøve heller
Axefjord Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Raven shield Serious sam Swat 4 splinter cell: chaos theory (2-player)
Laughing Madcap Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Guild Wars er veldig bra å spille på lag mot data spiller. Det fungerer slik at man treffer folk i byer og danner et Party, så blir det bare dere ca 6-8 spillere som samarbeider med et oppdrag utafor byen, kun dere og dataspillere. Det er online så da kan dere treffes på LAN eller når dere er hjemme
Xecuter Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 zeOx[' date=11/07/2005 : 13:54] Masse svar, og ingen har nevnt Splinter Cell Chaos Theory?Uhørt! det er, etter min mening, det spillet som har den artigste coop-modusen til dags dato I ALLMOST love you! Splinter Cell Chaos Theory rules!!!
Balle Klorin Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Det kommer jo en remake av det første Delta Force om ikke så lenge, regner med den har co-op. Du kan jo teste demoen og si hva du synes om den
Lucivere Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Joint Operations:Typhoon Rising er også ganske artig syns jeg og sambo da
Arne_F Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Som sagt Swat 4 er et morsomt co-op spill. Der er man avhengig av lagkameratene sine, noe som gir deg fullt utbytte. I tillegg er det helt nydelig grafikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå