w00tson Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Siden BF2 er en fps har dem veid opp spillbarhet og morro mot slik realisme! Off topic, men det hadde vært deilig med en skikkelig moderne, avansert og spillbar tank-simulator, med grafikken fra BF2. En realistisk sim der vikepliktsskilt gjør skade på tanks og er umulig å meie ned.. eh, neitakk
iStephano Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 whhaattt Det går ann og meie det ned. Kansje det eneste manmeier ned,og man tar ikke skade av det i Tanks.
Vaffel89 Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 whhaattt Det går ann og meie det ned. Kansje det eneste manmeier ned,og man tar ikke skade av det i Tanks. Det kommer faktisk litt an på hvordan man treffer, har selv opplevd det, ser nesten ikke noe på health statusen til tanken.
Armageddon Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 hadde ne litt morsom opplevelse med black hawken.. jeg måtte hindre et fly for og ta av, så jeg landet oppå flyet.. når flyet begynte og kjøre eksploderte det, og jeg kunne fly videre.. fikk ikke så mye skade akkurat..
Rowdy Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 hadde en litt morsom opplevelse med black hawken.. jeg måtte hindre et fly for og ta av, så jeg landet oppå flyet.. når flyet begynte og kjøre eksploderte det, og jeg kunne fly videre.. fikk ikke så mye skade akkurat.. Sånne hendelser gjør Battlefield spillene så sjukt morsomme. Tettpakka av tilfeldigheter
co2 Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Apache er faktisk tålt for å bli truffet av RPG (Rocket Propelled Grenade) og tankskudd, så det er jo ikke så urealistisk. Og det at Rambo sprenger alt og alle med Bazooka er ikke noe argument Men seriøst, har tatt ned ganske mange helikoptre med anti-tank. Poenget er at du må ha noe å gjemme deg bak, helst bygninger. Å ligge på åpen mark og utfordre et helikopter er jo å be om bank. Apache tåler IKKE en 105mm eller en 120mm HEAT eller APDS tank runde nei. maks konstruert for å takle 23mm ammo...(iallefall ifølge all offentlig data) Men så skyter du ikke på ett helikopter med en tanks uansett i virkeligheten... å? om choppaen stod på bakken / 1 meter over, og du kom durende med ein tanks... og det var enemyen, ville du da ikkje ha skutt? Eg trur eg hadde skutt ja! selvsagt skyter du, men sannsynligheten for å komme i den situasjonen der er meget liten. Spesiellt når man snakker om angrepshelikopter som gjerne har egen radar som hadde oppdaget en fiendetanks lenge før den var innenfor visuell rekkevidde... (poenget mitt var uansett at ett heli ikke tåler treff fra en 105mm eller en 120mm APDS...(eller HEAT for den saks skyld ville jeg tro) Du kan ta ned en Apache med en Enfield. Et helikopter tåler veldig lite, så det er derfor apachen er bygd for å skyte på avstand.
Radial Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 En realistisk sim der vikepliktsskilt gjør skade på tanks og er umulig å meie ned.. eh, neitakk Hehe.. ja vet. Det er ikke lite dumt.
Radial Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Steelbeast er vel den beste tank simmen som er laget. Eneste den mangler er moderene grafikk da! Viss du er intressert i sånt, så er den verdt å sjekke ut tror jeg! http://www.esimgames.com/reviews.htm http://www.gamershell.com/download_4211.shtml Yay, dette må sjekkes! Takk for url.
SkyMarshall Arts Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Jeg fikk ned et amerikans transport helikopter med 2 MEC-bazooka skudd. Det fløy sakte over meg for å ta et flagg. Og det tok bare to skudd i buken på det før det datt ned. Begynte å ryke kraftig etter første. Så det er mulig. Jeg har også greid å få ned et kamphelikopter med assault-rifle. (selvfølgelig lite hp)
StarGazer Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Et moderne kamphelikopter tåler ikke akkurat lite. The Apache has a full range of aircraft survivability equipment and has the ability to withstand hits from rounds up to 23MM in critical areas.
SkyMarshall Arts Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 (endret) "Damage Assist" Apropos BF2 ... jeg skal spille nå jeg fant jeg ut! Endret 11. juli 2005 av SkyMarshall
co2 Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Et moderne kamphelikopter tåler ikke akkurat lite. The Apache has a full range of aircraft survivability equipment and has the ability to withstand hits from rounds up to 23MM in critical areas. På papiret står det ja, men i kamp skal man ikke stole på dette. Gi meg en apache og Enfield å jeg skal bevise det.
Radial Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Jeg har også greid å få ned et kamphelikopter med assault-rifle. (selvfølgelig lite hp) Pent. Jeg klarte å ta ned en blawk hawk med 3-4 pistolskudd! Synd at jeg ikke husket å ta screenshot. Nå hadde det helt sikkert lav hp, og jeg fikk muligens hjelp av en APC, men likevel fryktelig moro.
w00tson Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Et moderne kamphelikopter tåler ikke akkurat lite. The Apache has a full range of aircraft survivability equipment and has the ability to withstand hits from rounds up to 23MM in critical areas. På papiret står det ja, men i kamp skal man ikke stole på dette. Gi meg en apache og Enfield å jeg skal bevise det. Treffer du en Apache i fart med Enfield.. aimbot, y00 cheatz0r! Og merk at det står critical areas. Apache har ikke full pansring, da ville det blitt mye vekt å dra på. Så om du er utrolig heldig, så kan du få lurt inn en kule på sårbart område. Og vikepliktsskiltet.. husker ikke hvilket brett det var på, men traff det nå i full fart på vei ned en bakke og tok to streker i skade. Tanksen tar sinnsykt med skade om en kjører litt tøft
co2 Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Et moderne kamphelikopter tåler ikke akkurat lite. The Apache has a full range of aircraft survivability equipment and has the ability to withstand hits from rounds up to 23MM in critical areas. På papiret står det ja, men i kamp skal man ikke stole på dette. Gi meg en apache og Enfield å jeg skal bevise det. Treffer du en Apache i fart med Enfield.. aimbot, y00 cheatz0r! Og merk at det står critical areas. Apache har ikke full pansring, da ville det blitt mye vekt å dra på. Så om du er utrolig heldig, så kan du få lurt inn en kule på sårbart område. Og vikepliktsskiltet.. husker ikke hvilket brett det var på, men traff det nå i full fart på vei ned en bakke og tok to streker i skade. Tanksen tar sinnsykt med skade om en kjører litt tøft Idiotisk med folk som tror det er så utrolig overlegent å tåler så mye. Skaff deg noe harde fakta fra krigs situasjoner
w00tson Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Et moderne kamphelikopter tåler ikke akkurat lite. The Apache has a full range of aircraft survivability equipment and has the ability to withstand hits from rounds up to 23MM in critical areas. På papiret står det ja, men i kamp skal man ikke stole på dette. Gi meg en apache og Enfield å jeg skal bevise det. Treffer du en Apache i fart med Enfield.. aimbot, y00 cheatz0r! Og merk at det står critical areas. Apache har ikke full pansring, da ville det blitt mye vekt å dra på. Så om du er utrolig heldig, så kan du få lurt inn en kule på sårbart område. Og vikepliktsskiltet.. husker ikke hvilket brett det var på, men traff det nå i full fart på vei ned en bakke og tok to streker i skade. Tanksen tar sinnsykt med skade om en kjører litt tøft Idiotisk med folk som tror det er så utrolig overlegent å tåler så mye. Skaff deg noe harde fakta fra krigs situasjoner Er jeg idiot fordi jeg " tror det er så utrolig overlegent å tåler så mye" ? Og skaffe meg hard fakt fra krigssituasjoner.. sier du at vi må gå i krigen for å diskutere BF2 ?
co2 Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 (endret) Et moderne kamphelikopter tåler ikke akkurat lite. The Apache has a full range of aircraft survivability equipment and has the ability to withstand hits from rounds up to 23MM in critical areas. På papiret står det ja, men i kamp skal man ikke stole på dette. Gi meg en apache og Enfield å jeg skal bevise det. Treffer du en Apache i fart med Enfield.. aimbot, y00 cheatz0r! Og merk at det står critical areas. Apache har ikke full pansring, da ville det blitt mye vekt å dra på. Så om du er utrolig heldig, så kan du få lurt inn en kule på sårbart område. Og vikepliktsskiltet.. husker ikke hvilket brett det var på, men traff det nå i full fart på vei ned en bakke og tok to streker i skade. Tanksen tar sinnsykt med skade om en kjører litt tøft Idiotisk med folk som tror det er så utrolig overlegent å tåler så mye. Skaff deg noe harde fakta fra krigs situasjoner Er jeg idiot fordi jeg " tror det er så utrolig overlegent å tåler så mye" ? Og skaffe meg hard fakt fra krigssituasjoner.. sier du at vi må gå i krigen for å diskutere BF2 ? Nå har du misforstått, det er Apache som er diskutert her. Helikopteret i BF2 er Super Cobra , et mindre kamphelikopter. Endret 11. juli 2005 av co2
MrLee Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 de nye oppgraderingene av super cobra skal også tåle 23mm på kritiske deler...men jeg tviler på at de er like pansra som AH64 ellers...
w00tson Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 co2, jeg vet forskjellen mellom kamphelikopteret Apache og rekogniseringshelikopteret Super Cobra. Men jeg prøvde å finne ut hva du prøvde å si i post #36, for det virket mest som om du flamet meg..
Anbefalte innlegg