fargoth Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 the elder scrolls III: Morrowind Som om jeg skulle sagt det selv.
Jankee Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Flyttes fra spørsmål og svar til diskuter spill og tilbehør PC
Uxzuigal Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Everquest 2 Det anbefaller jeg også på det sterkeste *Stolt level 50 Assassin*
Myrsve Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Star Wars Knights Of The Old Republic Star Wars Knights Of The Old Republic 2: The Sith Lords Vampire the masquerade bloodlines Elite Force 2 Postal 2 Battlefield Vietnam Operation flashpoint
Idioteque Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Til dere som anbefaler han singleplayer spill, han ville ha _online_ spill.
kurrikill Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 disse spillene har jeg og er fornøyd med: wow,cs:s/hl2,gta sa,bf2...call of duty er jo et meget bra spill sellom det ikke akkrat er nytt og er online,riddick efbb er koz og guild wars er sikkert oxo et bra valg
Jankee Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Om det hadde vore mulig å lagt ved ein liten begrynnelse på kvifor dei anbefalte spela er anbefalt. Kva ein liker ved dei, forskjellen iforhold til andre liknande spel, sjangertypen o.s.v Så blir tråden bedre og brukbar for fleire i etterkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå