Gå til innhold

Spillverket.no: En CS:S kategori og en CS 1.6?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Opplever altfor ofte at 1.6 spillerne og CS:S spillerne ryker i tottene på hverandre og går off-topic med 1.6vsCS:S snakk.. det hadde vært helt topp med et forum for hvert av spillene, hadde det ikke? ;)

Endret av Gullegutt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg er bitte litt mot det der (blir litt VEL mange av de kategoriene).

Men på den andre siden er jo både 1.6- og Source-versjonene meget populære, og siden CS er et så populært tema, så er det jo liten sjanse for at noen av dem kommer til å dø ut! :)

Skrevet
Vedder venstre armen min på at de som spiller CS 1.6 hadde hengt i CS:S kategorien hele dagen og slengt dritt om CS:S, og de som spiller CS:S hadde gjort det motsatte.

Ja, noen burde dra på den lokale mat-sjappa og kjøpe seg et liv... :hmm:

Skrevet

Hadde vert en extrem fin måte å fått luket ut de som faktisk legger opp til sånne hat tråder hver bidige gang :thumbup: Sånn sett er eg for den Idèen.

Skrevet
Vedder venstre armen min på at de som spiller CS 1.6 hadde hengt i CS:S kategorien hele dagen og slengt dritt om CS:S, og de som spiller CS:S hadde gjort det motsatte.

Derfor burde det vært en slags retningslinje for akkuratt det. Advarsel o.l :thumbup:

Skrevet

Det blir ikke aktuelt å splitte opp Counter-Strike-kategorien. Counter-Strike er Counter-Strike, uansett hvilken versjon og motor som brukes. Hvis dere opplever mye off-topic, drittkasting og unødvendigheter, så foreslår jeg at dere blir flinkere til å bruke rapporteringsfunksjonen her på forumet. Dermed blir det enklere for oss å holde orden.

• 2 uker senere...
Skrevet
Er litt problem hvis trådstarter ikke sier om det er 1.6 eller source det er snakk om. Det skjer ofte.

Da foreslår jeg at dere oppfordrer brukerne til å bli flinkere til å gjøre det klart i overskriften hvilken versjon man snakker om. F.eks. ved å be folk pent endre emnefeltet, eller rapportere inn tråden som har dårlig emnefelt.

Skrevet

De som slenger dritt om CS:S eller 1.6 er stort sett allerede off topic. De som har lyst å slenge dritt oppsøker Source-trådene uansett hvor de finnes.

Enig med TST; nok med en kategori.

Skrevet

Ehm... du er sikkert medlem på Catch-Gamer.no, og der er det bare 1.6-spillere som slenger dritt om Source og ikke Source-spillere som slenger dritt om 1.6. Samme med Source og 1.6 relaterte nyheter, er max 2-3 stykker som sier at "omg 1.6 suxx" eller noe, og det er temmelig lite i forhold til hvor mange idioter som whiner om hvor dårlig Source er når det kommer updates eller nyheter i det hele tatt til det.

Thompzen: Er egentlig litt enig, men som kjerts sier: "De som har lyst å slenge dritt oppsøker Source-trådene uansett hvor de finnes."

Skrevet (endret)
Ehm... du er sikkert medlem på Catch-Gamer.no, og der er det bare 1.6-spillere som slenger dritt om Source og ikke Source-spillere som slenger dritt om 1.6. Samme med Source og 1.6 relaterte nyheter, er max 2-3 stykker som sier at "omg 1.6 suxx" eller noe, og det er temmelig lite i forhold til hvor mange idioter som whiner om hvor dårlig Source er når det kommer updates eller nyheter i det hele tatt til det.

Nettopp fordi det er et stort flertall av folk som spiller 1.6 der. Her på forumet er det ganske likt fordelt.

Besides, 90% av de som slenger dritt om CS:S på CG gjør det kun fordi "alle" andre gjør det.

Endret av XoRc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...