Anders81 Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg har nå mistet min konto med en L60 paladin m/ epic mount og en L24 mage.. passordet mitt er endret, e-mailen min er ikke lenger koblet til kontoen osv.. Nettopp tatt kontakt med Blizzard for å prøve å ordne dette, men sannsynligvis har vedkommende som stjal kontoen, tatt alt jeg hadde av verdisaker, sendt dem vekk, og slettet karakterene Til alle dere andre, ikke bruk samme passord og brukernavn over alt.. det er nok ikke spesielt lurt
Malvado Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 På tide å benytte seg av et passord program, prøv Anypassword er et veldig greit og enkelt program som gjør det meste for deg.
Exxonsen Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 HELVETE! Føler med deg; må være UTROLIG frustrerende En ting er jo tapet av selve accounten som sådan, det andre er TYVERIET!!!!
_TT_ Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Noe så forferdelig trist, håper Blizzard har mulighet for å ordne opp i rotet. Brukte du et svakt passord, med få tegn og ingen tall/spesialtegn?
chokke Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 jeg føler med deg med mindre du har lasta ned noen tvilsomme programmer som skulle gjøre hverdagen i wow lettere. En her på forumet hadde gjort det og alle syntes synd på han helt til det kom fram at han hadde lasta ned noe juks... men hvis du er clean, synes jeg synd på deg. gjett hvem som har samme passord overalt . Lett er det og
Shruggie Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Uff... Men se på det positive, hvis du presser blizz litt, kanskje de gidder følge sporene i databasen og se hvem som mottok sakene, og sperre kontoen på den jævla goddamned cheating cracking lying BASTARD! Jeg banner som regel på engelsk... Er det rart?
andiss Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg har nå mistet min konto med en L60 paladin m/ epic mount og en L24 mage.. passordet mitt er endret, e-mailen min er ikke lenger koblet til kontoen osv..Nettopp tatt kontakt med Blizzard for å prøve å ordne dette, men sannsynligvis har vedkommende som stjal kontoen, tatt alt jeg hadde av verdisaker, sendt dem vekk, og slettet karakterene Til alle dere andre, ikke bruk samme passord og brukernavn over alt.. det er nok ikke spesielt lurt Andres når skjedde dette! det samme skjedde med meg i Går lvl 60 paladin..kontoen min er også hacket snakket med blizzard og de sier de skal ordne det! Det er helt sant! helt for jævlig de som gjør dette
Jan Åge Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Hmm jeg har en lvl 60 pally på min konto.. Kanskje det er et korstog mot oss paladins? Spøk til side, dette var kjipe greier! Men Blizzard har vel karakteren din lagret et eller annet sted vil jeg tro?
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 In Soviet Russia, Paladins live happily ever after. (Inspirert av signaturen din )
andiss Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Hmm jeg har en lvl 60 pally på min konto.. Kanskje det er et korstog mot oss paladins? Spøk til side, dette var kjipe greier! Men Blizzard har vel karakteren din lagret et eller annet sted vil jeg tro? JaJa ikke noe Problem ringte blizzard! spurte meg masse Spørsmål! om Hva hemmelig spørsmålet mitt var og 4 siste siffrene i kortunummer og Cd-key min..og email adressen min! de skulle stenge accounten min og åpne den på mandag! ikke noe stress PS: hvis noe hadde blitt slette sår du Charene dine tilbake sa han! så 0 problem! Edit: Skrivefeil
Jan Åge Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 (endret) Det var no bra at det gikk bra. Men kjipt å miste en dyrebar WoW helg da Endret 8. juli 2005 av Jan Åge
Knofle Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Skifta passord nå leit med møkkafolk som skal ødelegge for folk. dø på de.
andiss Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Det var no bra at det gikk bra. Men kjipt å miste en dyrebar WoW helg da Nah ikke noe spezz! deilig med wow uten en helg..LVL 60 er ikke så fett som du tror...syntes det er Dritt lame, kan jeg slappe hele helga i steden for å sitte foran PC og få vondt i øya og kjede meg edit:skrivefeil
Rookie_NO Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Det var no bra at det gikk bra. Men kjipt å miste en dyrebar WoW helg da Nah ikke noe spezz! deilig med wow uten en helg..LVL 60 er ikke så fett som du tror...syntes det er Dritt lame, kan jeg slappe hele helga i steden for å sitte foran PC og få vondt i øya og kjede meg edit:skrivefeil Ja, det bør kanskje ringe noen varsellamper når du foretrekker å sitte inne og kjede deg og få vondt i øya fremfor å være ute og kuule'n med venner. Kanskje på tide å spille noe annet eller kanskje skaffe et liv utenfor WoW?
Intimvask Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Det var no bra at det gikk bra. Men kjipt å miste en dyrebar WoW helg da Nah ikke noe spezz! deilig med wow uten en helg..LVL 60 er ikke så fett som du tror...syntes det er Dritt lame, kan jeg slappe hele helga i steden for å sitte foran PC og få vondt i øya og kjede meg edit:skrivefeil Tydeligvis en som begynner å bli lei, ja?
andiss Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Det var no bra at det gikk bra. Men kjipt å miste en dyrebar WoW helg da Nah ikke noe spezz! deilig med wow uten en helg..LVL 60 er ikke så fett som du tror...syntes det er Dritt lame, kan jeg slappe hele helga i steden for å sitte foran PC og få vondt i øya og kjede meg edit:skrivefeil Tydeligvis en som begynner å bli lei, ja? Ganske. Har tenkt og starte en warrior! de tar så Sykt med Dmg.
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Godt det ordnet seg :-) Bra Blizzard har skikkelig backup rutiner
Aasgaard Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Var en lvl 60 closed beta som var helt naken i IF en dag når han logga på. Noen hadde sletta absolutt alt han hadde. Nøkler, bager, alt. Blizzard gadd ikke gjøre noe, men det var jo tross alt bare beta. Surt likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå