Goliath Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Jeg har en maskin med to lydkort, den ene for høytalere og den andre for headset. Jeg leter et DJ program hvor jeg kan høre justere overgangsanger i headsettet for så å sette det over på høytalerene. Noen som vet om et program som kan gjøre dette?
O. B. Lix Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 DJ Mix pro skal kunne klare dette, har ikke testet dette selv, men her er dokumentasjonen...
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 BPM-Studio ... ypperlig program, brukte det selv flittig tidligere. http://www.alcatech.com
evilFuzzY Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Reason 3 det ultimate DJ programmet. er ganske stort.. trur det ligger på 3gig eller noe sånt. er ikkje gratis da uten du cracker d og gjer noe "ulovlig" som og "låne" eit program
Stor Oddnoga Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Reason 3 det ultimate DJ programmet. er ganske stort.. Reason er ikke et DJ-program, men et komponeringsverktøy med softsynther (om det er det man vil kalle det).
Goliath Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Skrevet 8. juli 2005 DJ Mix pro skal kunne klare dette, har ikke testet dette selv, men her er dokumentasjonen... hvorhen da?
O. B. Lix Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 (endret) DJ Mix pro skal kunne klare dette, har ikke testet dette selv, men her er dokumentasjonen... hvorhen da? Whooops... Her er om oppsett Demo kan lastes ned her... Endret 8. juli 2005 av O. B. Lix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå