Gå til innhold

Lvl 60 ganker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe lignende skjedde med meg igår når jeg gikk i darkshore å questet... Jeg var en lvl 19 mage (lvl 21 nå :!: ) da en lvl 25 mage tusset forbi meg.. Jeg tenkte jeg skulle teste ut hvordan magen var i pvp. Begynte å angripe han og etter litt var han dau...

Må si jeg ble veldig overasket da jeg tok en som var 6 lvls over meg :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker og ganke low lvls selv om jeg er lvl 60! Bare tenkt hvor mange ganger har det ikke skjedd med deg? Så nå tar jeg hevn og ler vær gang jeg tar en lvl 10 lissom..gir lang F i hvilken lvl jeg ganker. Har blitt ganke 100000 ganger av en high lvl når jeg var lov lvl..så na er det min tur!

Edit: Just do it :p

Skrevet
Noe lignende skjedde med meg igår når jeg gikk i darkshore å questet... Jeg var en lvl 19 mage (lvl 21 nå :!: ) da en lvl 25 mage tusset forbi meg.. Jeg tenkte jeg skulle teste ut hvordan magen var i pvp. Begynte å angripe han og etter litt var han dau...

Må si jeg ble veldig overasket da jeg tok en som var 6 lvls over meg :thumbup:

kanskje han dreit i å gjøre no, gjør det samma, gidder ikke gjøre motstand selv om han er grå for meg :)

Skrevet
Noe lignende skjedde med meg igår når jeg gikk i darkshore å questet... Jeg var en lvl 19 mage (lvl 21 nå  :!: ) da en lvl 25 mage tusset forbi meg.. Jeg tenkte jeg skulle teste ut hvordan magen var i pvp. Begynte å angripe han og etter litt var han dau...

Må si jeg ble veldig overasket da jeg tok en som var 6 lvls over meg  :thumbup:

kanskje han dreit i å gjøre no, gjør det samma, gidder ikke gjøre motstand selv om han er grå for meg :)

han gjorde motstand

Skrevet
Noe lignende skjedde med meg igår når jeg gikk i darkshore å questet... Jeg var en lvl 19 mage (lvl 21 nå  :!: ) da en lvl 25 mage tusset forbi meg.. Jeg tenkte jeg skulle teste ut hvordan magen var i pvp. Begynte å angripe han og etter litt var han dau...

Må si jeg ble veldig overasket da jeg tok en som var 6 lvls over meg  :thumbup:

han gjorde motstand

kanskje han var retard, nok av de der ute. gjerne er høy level men ikke har peiling på hva man skal gjøre :!:

Skrevet
kanskje han var retard, nok av de der ute. gjerne er høy level men ikke har peiling på hva man skal gjøre :!:

Hehe, følte meg gankse dårlig da jeg prøvde meg som pally på testservern. Hadde endelig funnet litt ut av denne duden, så jeg duellerte med en warrior, som også (håper jeg for hans del) vistnok prøvde seg for første gang på den klassen. Vi duellerte masse, og gjorde ganske bra (trodde vi). For litt etterpå kom en annen pally som ville duellere med warrioren, og denne karen hadde peil. Warrioren var dau på et øyeblikk...

Det første jeg gjorde da var å sjekke ut på talentpoints på wow-forumet :D

Skrevet

Tviler sterkt på at dere tok en 60 paladin..

Jeg var selv i wailing caverns her om dagen for å fiske Deviate fish eller hva det heter. Møtte på en gruppe med lvl 25-35 folk, shaman, rogue, warrior, priest, mage, normalt oppsett. Plutselig begynte alle å angripe meg helt uten videre, og selvfølgelig tok jeg igjen. De tok kanskje 5% av hpen min, de fleste gikk ned på 2 slag.

Hvis dere i det hele tatt greide å ta ned en lvl 60, _paladin_, som kan _heale_ må dere ha stått og slått på han i en halvtime for å få han ned, så heal, og alt om igjen.. Det er umulig med mindre han var afk eller noe..

Skrevet

Som sagt, hvordan vet dere at han var lvl 60? :) En ser ikke hvilke lvl folk er når det er 9 lvl høyere enn seg selv. Addon funker ikke lengre som sagt, så blæ...

Skrevet

Og hvordan ble dere angrepet av en Paladin i The Barrens? Det er jo Horde territory?

Denne historien holder bare ikke vann. I det MINSTE var det dere som angrep først.

Skrevet
Hvordan så dere at han var lvl 60 når dere var lvl 25-35?

Lightforge er ganske lett gjennkjennelig da :whistle:

Var du en av de 6 personene nevnt i tråden? :O

Nei, men de fleste paladiner har lightforge skuldrene har jeg sett.

Stemmer, men det jeg mente var hvordan du vet at han hadde ligthforge?

Skrevet
Og hvordan ble dere angrepet av en Paladin i The Barrens? Det er jo Horde territory?

Denne historien holder bare ikke vann. I det MINSTE var det dere som angrep først.

KANSKJE (for å forsvare dem litt) kom de fra 1000 needles og var pvp enabla... KANSKJE

Skrevet (endret)
Hvordan så dere at han var lvl 60 når dere var lvl 25-35?

Lightforge er ganske lett gjennkjennelig da :whistle:

Var du en av de 6 personene nevnt i tråden? :O

Nei, men de fleste paladiner har lightforge skuldrene har jeg sett.

Stemmer, men det jeg mente var hvordan du vet at han hadde ligthforge?

Det vet jeg selvfølgelig ikke, men siden trådstarter var så skråsikker på han var 60, tipper jeg han hadde lightforge eller endgame våpen eller noe som avslørte levelen.

Endret av likferd
Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Tror jeg ikke på. Selv med ress sickness klarer en 60 pala mot 40- uten problemer.

Mest sannsynlig like over 40+

Skrevet

Warriors med peiling kan lett slå ned hele hp baren til en paladin mange ganger før du slår ned vår en gang :) Dette er jo den eneste måten å drepe en paladin, MASSE dmg ;)

off topic :innocent:

Skrevet (endret)

Jeg tror det er en fyr som har kjøpt charen på ebay, og kun hatt Auto-hit skillen på action baren :p Men helt seriøst, en lvl 60 paladin med bare bittelitt peiling burde klart å tatt dere...

Endret av JaWa
Skrevet

Jepp, her er det nok et lite småbarn som vil ha litt oppmerksomhet av det godtroende Gamer.no-folket.

Skrevet
Warriors med peiling kan lett slå ned hele hp baren til en paladin mange ganger før du slår ned vår en gang :) Dette er jo den eneste måten å drepe en paladin, MASSE dmg ;)

Ja , men en lvl 25 warrior klarer knapt å treffe en lvl 60 paladin da. :p

Skrevet

Tror ikke noe på dette...

Eneste grunnen da var at paladinen lekte seg med dere og ville at dere skulle tro at der var brae

Men som sakt jeg tror ikke noe på dette, send en screenshot

Skrevet

Ja , men en lvl 25 warrior klarer knapt å treffe en lvl 60 paladin da. :p

En level 25 klarer nok ikke treffe en 60 så mye nei, men warrior er nok den som etter min egen erfaring gjør det best mot høyere level spillere. Med min level 45 warrior har jeg ikke store problemer med å treffe level 60 plate brukere. Litt mer parry/miss en spillere på min level, men de dodger også mer. Overpower er nesten garantert crit som ikke kan dodges/parryet/blocket, og som i tillegg ser ut til å ignorere levelforskjell mht armor. :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...