Fat_ASS Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Ok nå har jeg to spm... hvordan kan jeg lære meg å bruke andre våpen? Jeg er druid å kan bare bruke Staff å dagger. Vil gjærne prøve bue å kanskje et sverd eller no. Det andre spm er: hvordan kommer jeg meg tilbake til darnassus når jeg har teleportertmeg til moonglade for å snakke med en bjørn?? Ser på karte at darnassus ligger ute på en øy så man kan ikke bare gå dit?
Loeve Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 1. Druider kan ikke lære seg å bruke sverd eller bue. De våpenene du kan bruke lærer du deg i de store Alliance/Horde-byene. For din del kan du lære deg våpen i Ironforge, Stormwind og Darnassus. 2. Det skal være griphon-ruter tilbake til byen din.
Fat_ASS Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 Fant ut hvordan jeg forflytter meg rundt om kring... Det jeg ikke har funnet ut er hvordan jeg lærer meg å bruke nye våpen..
Loeve Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Snakk med en vakt i en av de store byene og spør etter "weapons trainer".
.V. Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Fant ut hvordan jeg forflytter meg rundt om kring... Det jeg ikke har funnet ut er hvordan jeg lærer meg å bruke nye våpen.. Du går til en av vaktene i en av de store byene (for deg Darnassus, Ironforge og Stormwind) og spør etter weapon master eller noe i den dur, da sier vakta i hvilken bydel treneren er og det dukker opp en prikk på minimapet ditt som du kan peile deg inn på.
Fat_ASS Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 Du går til en av vaktene i en av de store byene (for deg Darnassus, Ironforge og Stormwind) og spør etter weapon master eller noe i den dur, da sier vakta i hvilken bydel treneren er og det dukker opp en prikk på minimapet ditt som du kan peile deg inn på. åh....tusen takk for tipset...skal gjøre det nå...=) Kan man spørre vakta om andre ting man leter etter også?
Loeve Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Ja, du kan spørre vakta om det aller meste. Merk deg at det koster 15 sølv å trene deg opp til å bruke et nytt våpen.
chokke Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Ja, du kan spørre vakta om det aller meste. Merk deg at det koster 15 sølv å trene deg opp til å bruke et nytt våpen. koster 10 hos horde
Fat_ASS Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 Merk deg at det koster 15 sølv å trene deg opp til å bruke et nytt våpen. Kostet ti sølv for meg...hadde desverre ikke så mye så eh.... Har nå begynt å skinne alle dyr jeg dreper...hva skal jeg gjøre med skinnet etterpå?? Noe spess jeg må gjøre eller kan jeg bare selge det til en hvilken som helst fyr det går ann å selge ting til?
Blib Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Du kan selge det til vanlige vendors, bruke det selv eller selge på Auction House i Ironforge.
chokke Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 merk deg, hos vendor får du 7 copper for light leather, mens på auction house får du rundt 1 sølv (100 copper) stykk.
AnVli..p4 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 1. Druider kan ikke lære seg å bruke sverd eller bue. De våpenene du kan bruke lærer du deg i de store Alliance/Horde-byene. For din del kan du lære deg våpen i Ironforge, Stormwind og Darnassus. 2. Det skal være griphon-ruter tilbake til byen din. hvorfor har så druid en sånn brikke eller hva jeg skal kalle det, med ranged weapons og ammo? skjønner ikke hvorfor den er der, hvis den ikke brukes til noe...
.V. Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 1. Druider kan ikke lære seg å bruke sverd eller bue. De våpenene du kan bruke lærer du deg i de store Alliance/Horde-byene. For din del kan du lære deg våpen i Ironforge, Stormwind og Darnassus. 2. Det skal være griphon-ruter tilbake til byen din. hvorfor har så druid en sånn brikke eller hva jeg skal kalle det, med ranged weapons og ammo? skjønner ikke hvorfor den er der, hvis den ikke brukes til noe... Blizzard har vel sagt at de har planer om at alle klasser skal kunne få fyllt alle sloter så det kommer nok noe. Hva skal shaman få? Kastevåpen formet som totems (auto shit totems FTW)?
brillan Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Synes det bildet der beskriver shamanwhine _helt_ perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå