Gå til innhold

Nykommer fra US servers!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Start Horde på Silvermoon og pirk litt på Kristine. Hun er priest om jeg ikke feiler helt her >.<

Hvorfor? Alle vet jo at Alliance er best ZOMG :D

Skrevet
Start Horde på Silvermoon og pirk litt på Kristine. Hun er priest om jeg ikke feiler helt her >.<

Imba shaman.

"Shaman trinket

Use:

Summons a football team of shamans

Ps: this is not imba"

Skrevet

Imba shaman.

"Shaman trinket

Use:

Summons a football team of shamans

Ps: this is not imba"

:!:

Skrevet (endret)

The Last Dawn

Har vert i mange dritt guilds.. men denne er sikkerlig bra.. The Last Dawn har en søster guild som heter The First Dawn (lvl 1-40). du merker med en gang at dette er en sikkerlig guild når du spør om å joine.. de stiller en rekke spm.. f.eks alder osv.. og du får vite en del guild regler som du må følge.. ikke noe skummle greier.. ingen leet prat, banning osv.. er du offline i 3uker uten å spillt unten å oppgi noen grunn blir du kicka..

du har muligheten til å laste ned en addon slik at du kan snakke med begge guildene.. det er "flinke" guild leaders som fixer møter og events.. og av og till så kommer det high lvl folk fra TLD og hjelper oss i TFD:)

guilden har også en egen guild bank, hvor du kan sette inn litt penger vist du har "litt til overs" som blir brukt til div formål, eller vist du vil ta opp en lån (for mount f.eks)

men ikke alle som får det da..

dette var bare litt av hva guilden jeg er i har å by på.. så jeg vil anbefale deg å komme over til BLADEFIST:)

EDIT: kl er snart 04:00 og jeg er trøtt.. så vart litt leif:)

Endret av MysticoN
Skrevet

Neei, jeg dør så fort jeg blir pirket borti. :(

Gå heller på Burning Blade og pirk borti en viss mage/lock.. ;)

Skrevet
The Last Dawn

Har vert i mange dritt guilds.. men denne er sikkerlig bra.. The Last Dawn har en søster guild som heter The First Dawn (lvl 1-40). du merker med en gang at dette er en sikkerlig guild når du spør om å joine.. de stiller en rekke spm.. f.eks alder osv.. og du får vite en del guild regler som du må følge.. ikke noe skummle greier.. ingen leet prat, banning osv.. er du offline i 3uker uten å spillt unten å oppgi noen grunn blir du kicka..

du har muligheten til å laste ned en addon slik at du kan snakke med begge guildene.. det er "flinke" guild leaders som fixer møter og events.. og av og till så kommer det high lvl folk fra TLD og hjelper oss i TFD:)

guilden har også en egen guild bank, hvor du kan sette inn litt penger vist du har "litt til overs" som blir brukt til div formål, eller vist du vil ta opp en lån (for mount f.eks)

men ikke alle som får det da..

dette var bare litt av hva guilden jeg er i har å by på.. så jeg vil anbefale deg å komme over til BLADEFIST:)

EDIT: kl er snart 04:00 og jeg er trøtt.. så vart litt leif:)

Hørtes bra ut, har du navn på en av lederne?

Skrevet

Neei, jeg dør så fort jeg blir pirket borti. :(

Gå heller på Burning Blade og pirk borti en viss mage/lock.. ;)

eXploid tar seg av det alt >.<

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet
Silvermoon er en server med (mange) bra folk, og en del nordmenn. PvE. Kan være SMÅ køer på kveldene, men man venter aldri mer enn et kvarter ...

Ja vær så snill og start på Silvermoon. Har såååå lyst til at den serveren kneler så folk må flytte til andre realms som er mindre befolket.

På Silvermoon lagger alt som kan lagge og ikke lagge. AH er ofte nede eller har ping på 5min eller mer. Når det er store raid på serveren lagger det for alle. Ja silvermoon er stedet å gjøre seg kjent med europeiske servere :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...