Gå til innhold

Problemer med å bruke wand

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Får fort tiden ikke til å bruke wand. Spiller priest så dette skulle selvfølgelig ikke være noe problem. Om jeg prøver å angripe noen med wand står bare characteren der og ser dum ut. Spiller warlock på en annen server. Der funker det fint.

Noen som har opplevd et samme og/eller vet hva jek kan gjøre for å fikse problemet?

Note: Bruker et par addons. Kan dette være problemet?

Endret av bjb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, prøv å disable diverse addons og se om det fortsetter da? Det hørtes jo ganske merkelig ut. Men ikke for det, det hørtes litt likt ut som mages som nå og da (og i alle fall alt for ofte) står og koper når de bruker arcane missile. Ingen missiler kommer, ei heller skade. Men manaen tar de.

Skrevet

Jeg vet enkelte wander bugger, så du kan prøve kjøpe deg en billig drittwand for å teste det. Addons kan gjøre mye rart. Dette ordner du enkelt med å trykke "addons" i skjermen der du velger character, og trykker "disable all". Virker det fortsatt ikke kan du enable alt igjen.

Skrevet

Takk for innspill. Skal forsøke å fjerne addons + evt. ny wand når jeg kommer hjem fra jobb.

Skrevet
Du har ikke den wanden som gir + 11 int. eller noe?

Hadde den selv og hadde samme problemet.

Det er ikke den. Husker for øyeblikke ikke hva wanden heter. Sitter på jobb nå og får ikke sjekket før jeg kommer hjem. Blir foresten litt vanskelig prioritering i dag - Sol ute / WoW inne.

Skrevet
Du har ikke den wanden som gir + 11 int. eller noe?

Hadde den selv og hadde samme problemet.

Det er ikke den. Husker for øyeblikke ikke hva wanden heter. Sitter på jobb nå og får ikke sjekket før jeg kommer hjem. Blir foresten litt vanskelig prioritering i dag - Sol ute / WoW inne.

:roll:

Har ikke du gardiner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...