Dahl Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Dette ække tull: Jeg hadde mistet en "Bestemor Duck" badering (sjelden) og fantn ved hjelp av Google Earth. Zoomet inn på stadion, der jeg tenkte den kanskje lå siden jeg hadde hatt den med på kamp i tilfelle dommeren kom ut på dypt vann, og jaggu lå den der gitt. Konge program Hehe, håper du tuller nå. Google Earth er helt fantastisk, dog kunne jeg ønsket meg litt bedre kvalitet på bildene enkelte steder. Endret 4. juli 2005 av @kd
mandela Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 liker worldwind fra nasa, jeg. hva er forskjellen på disse to programmene tro? mht kart, datamateriale, satelitter
Marti Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Synes faktisk Google Earth var bedre en WorldWind. Man kan se streaminga (slik at man kan beregne når bildene er i høyeste kvalitet.), og den zoomer behagelig inn på stedene du velger. Problemet med disse programmene er at man får veldig unøyaktige bilder, som ødelegger hele inntrykket. Bildet som ligger litt tidligere i posten er dog et veldig godt bilde man sjeldent får se.
toak Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Thanks for your interest in Google Earth, but we're sorry we can't offer you a download right now. Fuck. noen som gidder å laste opp på en eller annen server?
adsfiklam Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 "Thanks for your interest in Google Earth, but we're sorry we can't offer you a download right now". Noen som gidder å laste opp på en eller annen server? Værsågod: GoogleEarth.exe
Marti Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 (endret) Var jo bare fra home.no :/ . Edit: Hadde aldri trodd home.no ga så gode hastigheter . Endret 5. juli 2005 av Marti
Moskus Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Synes www.norgeibilder.no er like bra . Men den fancy zoome inn/ut effekten er der ikke.
kvase Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 under søket på Google Earth 3D så jeg rask at disse sattelitt bildenne er ikke oppdatert så mesteparten er gamele bilder som er blitt registrert tidliger av sattelitt. ser jo det da det er flere hus som er oppført i senere år. ikke er med på søk i for exsempel her i oslo.
Edmund Blackadder Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 Skulle de liksom ha hele verden oppdatert for hver eneste bygning da?! Husk at dette er hele verden det er snakk om ...
toak Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Føler det er litt tilfeldig hvor man kan zome bra inn og ikke. Bergen kunne man ikke zome inn i det minste, mens i Tanager kunne man zoome like bra inn som i New York...
Hårek Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Tilfeldig? Slett ikke, de viser jo klart og tydelig hvor det er høy oppløsning: http://earth.google.com/data.html
smetho Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 jojo, men når de prioriterer Tananger fremfor bergen? La også merke til dette, dog Tananger over mer sentralt i Stavanger. Merkelig. Kanskje på grunn av oljen? Er en del oljeselskaper i områdene med god dekning. Jaja, morsomt en viss tid, men blir raskt lei da begrensningene blir tydelige etterhvert.
Blaster2k Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 (endret) mange blå tak i moskva sentrum edit: Oiii babes på strendene i malorca just kidding Endret 9. juli 2005 av Blaster2k
_Adler_ Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Må man være på internett for å bruke programmet, eller kan det også brukes uten internettilkobling tilgjengelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå