Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase, VW Golf 3..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beste valgte jeg har sett noen gjort på lenge :p

9324376[/snapback]

 

Tøft med en golf med 90HK som ser ut som en oppgradert golf med 90HK eller? Nææ :nei: Har denne bilen gått for den prisen som var forlangt eller mer så må jeg kalle kjøperen en komplett idiot :cry: Ta og kost på denne bilen 30.000,- feks http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode....svl=Hovedbilde Jeg sier ikker mer og det er drøssvis med eksempler.... Uansett Marvil du er en god selger :thumbup:

9324457[/snapback]

Synes 57 000 var billig, det er det du må betale for en strøken 3-er til vanlig uten styling).

 

En pen 92-94 modell uten rust, med god lakk og litt ekstrautstyr ligger på 25-30 000.

Endret av EvenT
Lenke til kommentar

OK poenget var at bilen ble solgt for godt over 57.000,- hvis jeg har fått med meg riktige data fra trådstarter?

 

La oss si 60/65.000,- da har man faktisk mange muligheter kontra Norges mest solgte bil som ingen gidder å legge merke til uten om småjentene på 12-16 år.

 

Bilen til Marvil er kjempefin men problemet er at den har gått ut på dato som feks Levis 501 bukser :)

 

PS-Det er en fin ungdomsbil men ikke til den prisen den ble solgt for da det finnes drøssevis billige biler man evt kan koste på som er mer spennede...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
OK poenget var at bilen ble solgt for godt over 57.000,- hvis jeg har fått med meg  riktige data fra trådstarter?

 

La oss si 60/65.000,- da har man faktisk mange muligheter kontra Norges mest solgte bil som ingen gidder å legge merke til uten om småjentene på 12-16 år.

 

Bilen til Marvil er kjempefin men problemet er at den har gått ut på dato som feks Levis 501 bukser :)

 

PS-Det er en fin ungdomsbil men ikke til den prisen den ble solgt for da det finnes drøssevis billige biler man evt kan koste på som er mer spennede...

9326106[/snapback]

Ser poenget ditt.

 

Gav 25 000 for min 92-modell 3-er med anlegg til 20 000, nye lykter rundt om, snekesett og diverse. Skal nok påkoste den 20 til i felger og småting, gjør mesteparten selv, så jeg regner med å selge den uten så alt for stort tap. :)

Lenke til kommentar

Hvor det står godt over 57.000 vet ikke jeg, men jeg har ingen interesse av å diskutere pris med folk her.

Jeg visste hva jeg ville ha, og markedet var villig til å betale det jeg ville, så om noen her mener noe annet fordi dem mener bilen er utdatert er meg revnende likegyldig. Sist jeg sjekket var bil subjektivt, og jeg er strålende fornøyd med hvordan Golfen så ut, siden den faktisk var en av ikke alt for mange som skilte seg ut her i landet.

At den ikke hadde motor var selvsagt en bakdel, men til mitt behov fungerte det perfekt (derfor har jeg heller ikke gått for noe større motor denne gangen), samt at forsikringen blir mye mer gunstig.

 

Jeg har heller ingen interesse av at folk skal diskutere dette noe videre. Jeg satte en pris, og utifra antall folk som tok kontakt og som var seriøst intressert, så var ikke dette noen upris. Hadde jeg fått igjen det folk her antyder den var verdt, hadde jeg heller beholdt den selv.

 

Og ja, Adrian sin BMW ligger ute til salgs.

Lenke til kommentar

Ser noen mener det er en for stiv pris du fikk for den, men er ikke alle som kan/vil kjøpe en original bil, for så å koste på den masse tid og arbeid, sånn som Marvil her har gjort..

 

Se på det sånn at du fikk litt for alt du kostet på den av både tid, penger og energi og jeg er sikker på du ikke hadde den råeste timelønna..?

 

Må bare si det en gang til jeg Marvil: Du hadde den peneste Golfen jeg noensinne har sett :)

 

 

Edit: Og den eneste Golfen jeg noen gang har likt!!

Endret av Pluggen
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...