Arsenal_RULES Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 (endret) Hvorfor dette framfor de andre?!?!?! (har råd) Endret 1. juli 2005 av Arsenal_RULES
Skurupu Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Nå har ikke jeg prøvd noen av de spillene, men jeg ville definitivt gått for EverQuest.
Sephiroth Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 FFXI Så mye bedre mye bedre grafikk også.syns jeg da.
Arsenal_RULES Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 Blir ikke veldig mye klokere her da =) ... noen flere for/mot argumenter! Har egentlig mest lyst til å spille FXI siden jeg er HaRdCoRE FF fan:)
FpsStu Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Blir ikke veldig mye klokere her da =) ... noen flere for/mot argumenter! Har egentlig mest lyst til å spille FXI siden jeg er HaRdCoRE FF fan:) så spill FXI da...? Hva er problemet?
genetex Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 ja, da synest jeg og du burde spille det visst du liker de andre spilene i serien så giodt.
zeox Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 vil egentlig anbefale wow framfor everquest. testet everquest de siste dagene, og det var litt for "enkelt". ikke at det var lett, men enkelt...... kjøp wow!
<Iversen> Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 (endret) ikke fortell meg at wow ikke er enkelt altså, simpelt Endret 2. juli 2005 av <Iversen>
mhaugan Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 eneste grunnen til at så mange spiller wow er jo fordi det er så enkelt. jeg anbefaler deg å prøve ffxi, er selv hardcore FF fan. kjøpte meg ffxi igår, kommer vell til mandag. Kan komme tilbake med anbefaling da styr unna guild wars. pvp delen er rå, men for å kunne pvpe ordentlig må du grinde deg gjennom 20 lvler for å skaffe spells osv som gjør pvp-charactern din bra. Det er ganske kjedlig. Wow blir allt for enkelt og repeterende, allt handler om å grinde seg opp til lvl 60 .. for så og sloss og bli drept 5 mot 1. Everquest har jeg prøvd, men ikke så lenge. Virker litt utdatert, men det er veldig svært i usa. Så det er sikkert et bra spill. FFXI får du billig hos spelbutiken.com, 159 kr + 25 i frakt. Anbefaler deg også å ta en titt på Star Wars Galaxies. Anarchy Online og Eve-Online.
Sigga Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Felles for alle spillene er at du må bruke veldig mye tid på dem. WoW er enkelt og sette seg inn i, og morsomt. De andre har jeg ikke spillt.-
MindTooth Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 WoW: Fordi det er et kjempe knall spill, deilig grafikk, og masse ting gjøre. Og det kommer alltid noe nytt til spillet! Men hvis du er hardcore FF-fan, så hvorfor ikke prøve det?
pantrax Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 (endret) Får vel begynne med å si at jeg har spilt alle, FFXI og WoW har jeg spilt til lvl 60. Everquest 1 og 2 derimot har jeg bare spilt de 25-30 første levelene ved release. Siden du er FFXI fan så vil jeg egentlig anbefale deg det. Svært bra spill, og er av de vanskeligere spillene i denne sammenligningen. Der må man jobbe særs godt i gruppene, om det skal bli noe effektivt. Grafikken holder mål for et spill som begynner å dra på årene og mange vil like den følelsen grafikken har. Lite solo post lvl 12-14 WoW derimot vil jeg si er et "enkelt" spill, enkelt med tanke på at det meste kan gjøres solo med unntak av de forskjellige instancene (dette er lukkede områder for deg og gruppen din). Grafikken er helt topp såklart, men her er det enten eller. Enten liker du den eller så vil du hate den, kjenner noen som absolutt ikke vil røre WoW pga. grafikken men jeg synes det fungerer fint og skaper en slags "eventyrlig" følelse. Everquest er sånn middels lett, litt hardere enn world of warcraft- men bærer ett tydligere preg på grinding. Vet ikke hva jeg skal si om grafikken siden jeg ikke er helt sikker på om det var everquest I eller II det var snakk om. Uansett så passet ikke everquest helt til forventningene. Konklusjonen må vel bli at jeg vil anbefale FFXI for den suverene teamfølelsen, der man konstant må tilpasse seg etter de andre, dette gjelder de fleste klassene. Velg WoW om du vil fokusere mer på solo, og det å greie seg selv. Har selv gått litt lei av de da jeg traff topp levelet, men det er normalt for meg i allefall. Endret 2. juli 2005 av pantrax
mhaugan Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 vet dette er off topic, men hvor mange nordmenn spiller ffxi ? .. vet at det var en post om dette en stund tilbake, vanskelig å finne tilbake til.
Arsenal_RULES Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 (endret) Enten liker du den eller så vil du hate den, kjenner noen som absolutt ikke vil røre WoW pga. grafikken men jeg synes det fungerer fint og skaper en slags "eventyrlig" følelse. Inkludert meg! (EDIT: enig med grafikken er SUCKY!!!) FFXI høres skambra ut, med lag følelse osv Endret 2. juli 2005 av Arsenal_RULES
tacomodo Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Vil du ha kjapp action med utrolig morsom PvP så gå for WoW. Vil du ha masse masse uberguild 60 mannsraiding or ellers mye grinding, gå for EQ. Vil du ha et spill som er skikkelig vanskelig, men skikkelig rewarding når du kan det og finner en bra gruppe (også med mye grinding) gå for FFXI. Personlig likte jeg WoW best, men har spilt EQ1 mye lenger. FFXI gikk jeg fort lei siden alle som spilte var mer eller mindre etablerte og det var vanskelig å få gruppe. Jeg kunne heller ikke levd med et rent PvE spill lenger. PvP viste seg være utrooolig morsomt.
Idioteque Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 styr unna guild wars. pvp delen er rå, men for å kunne pvpe ordentlig må du grinde deg gjennom 20 lvler for å skaffe spells osv som gjør pvp-charactern din bra. Det er ganske kjedlig. Man grinder seg ikke gjennom 20 levler på GW om man ikke vil. Det går fint å bare spille storyline (missions) og bli level 20. Og det er ikke grind, punktum. Jeg har aldri spilt noen spill i FF serien, men er ikke FFXI et MMORPG, altså, med grind der også? Her kan jeg ta feil...
Arsenal_RULES Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 Da står jeg egentlig mellom EQ eller FFXI, tror jeg! Hvordan er FFXI i forskjell til FF7, er det samme type kamp oppsett (selv om jeg tviler på det!!!) og så videre???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå