Gå til innhold

Ferskt rykte...ny ekspansjon testes i asia

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Tror neppe de kommer til å øke til 120, det var jo orginalt 45 i en tidlig utgave av betaen (såvidt jeg husker iallefall), så om de øker til 70-90 så er det mer enn nok.

Husk at det er temmelig mye arbeid å øke levelcappet, da alt av NPCer må også endres, samt nye items og spells må implementeres.

Håper ikke noe såpass jall blir expansion pack, egentlig - for dette er ting som fint kan endres i en patch, og dessuten "tvinger" man jo folk til å kjøpe expanionpakka for å ha noen mulighet å hevde seg i spillet, både PvP og PvE... men, penger penger :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror neppe de kommer til å øke til 120, det var jo orginalt 45 i en tidlig utgave av betaen (såvidt jeg husker iallefall), så om de øker til 70-90 så er det mer enn nok.

Husk at det er temmelig mye arbeid å øke levelcappet, da alt av NPCer må også endres, samt nye items og spells må implementeres.

Håper ikke noe såpass jall blir expansion pack, egentlig - for dette er ting som fint kan endres i en patch, og dessuten "tvinger" man jo folk til å kjøpe expanionpakka for å ha noen mulighet å hevde seg i spillet, både PvP og PvE... men, penger penger :p

Man tvinger jo egentlig ingen, etter at battlegrounds kom klarer de fleste å skaffe seg endel honor, og eg vil jo ikkje sei at en lvl 50 sliter så sjukt i spillet idag.

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

:lol:

Tror din venn må sende sms litt rundt månedskifte mars/april sånn at en kan le av det.

Tror nok ikke noen form for level økning kommer før vi har avsluttet 2005. Flere instancer som Blizzard lager er fortsatt ment for level 60 personer.

Skrevet

Det jeg -aller helst- vil ha i en expansion er dette:

- Flyvende mounts (De har jo bygget opp et system for å gjøre mobs flyvende)

- Guild housing (Bare så man har et sted å oppholde seg med gode venner)

- Et par ekstra tradeskills (To crafting- og en gathering-profession. Jeweler (passer med mining, lager trinkets, ringer og necklaces) og Woodworker/Carpenter (Lumberjack som gathering-profession, er en ekvalient til engineer, men lager ting i tre. Buer f.eks)

- Hero-classes, gjerne med følgende navneforslag:

Paladin - Cavalier

Warrior - Champion

Shaman - Mystic

Mage - Arch-Mage

Warlock - Dread Lord (mulig crash med allerede eksisterende dread lords :[)

Hunter - Beast Master / Noe annet med mer fokus på den faktiske rollen til hunters

Druid - Glade guardian

Priest - Vicar

Rogue - Assassin

Ja, dette er navn jeg tok på sparket :p

- Flere instances. Gjerne en for hver tiende level.

Og skal vi være ekstra urealistiske så vil jeg ha en tredje fraksjon, kall dem hva de vil. Blood Elves, Ogres og Goblins. Dette strider dog mot den nøytale naturen til goblins og ogres, så det skjer sikkert ikke.

Skrevet (endret)

Tenker det blir 70 jeg, mount lvl req'en halveres hele tia, 1-40, 40-60, 60-70.. det virker mest logisk

Endret av munnharpe
Skrevet

Tror ikke det blir lvl70 med det første heller. Da blir MC en sørgelig lett instance.

Faen, tilogmed om lvl capen bare skulle blitt øket til 65 hadde MC blitt mye mye lettere enn den er nå.

Skrevet (endret)

En øking i level cap uten å åpne flere områder av verden vil bli fatalt. Alle dagens end-game biter, som MC, Azuregos, Onyxia osv vil bli så latterlige at det overhodet ikke er noe poeng i å gjøre det. Når det i tillegg er uferdige instancer som det er (Silithus, Deadwind Pass) ser jeg ingen grunn til å øke level cap, foreløpig.

Edit: Jeg kan tippe Dark Portal før eller senere vil få en innvirkning i spillets gang.

Endret av Pinnella
Skrevet

Dessuten bryter hele balanseringen av klassene sammen dersom lvl-cap kun økes med 1 lvl.

En warlock, for eksempel, kan da få både ruin og dark pact, eller både ruin og soul-link etc.

Skrevet

Som sagt, talent-systemet blir bare tull om du kan få flere talent points. DM/Soul Link/Ruin for Warlock med 52 Talent Points, hurra. Så jeg regner vel heller med at de implementerer Hero Classes som du kan få noen levels med, og fryser de gamle talentene, og eventuelt gir deg noen nye å velge mellom.

Skrevet (endret)

Vist de gir evt et nytt talents tre, å de fryser det gamle. håper jeg at man ikke kan forandrer det nye talent treet. alt for lett sånn som det er nå at man kan bytte om talent treet..

Endret av pdkorva
Skrevet
Vist de gir evt et nytt talents tre, å de fryser det gamle. håper jeg at man ikke kan forandrer det nye talent treet. alt for lett sånn som det er nå at man kan bytte om talent treet..

:roll:

Når blizzard forandrer talents hver eneste patch, tror jeg det hadde blitt et par med level 60 som hadde blitt litt furten når karakterene deres plutselig blir ubrukelig. F.eks med warrior har det gått fra genialt fury tre, til bra arms tre, og nå ser det ut til at fury blir buffet igjen neste patch..

Skrevet

ja, det er forferdelig, tenk at prester må specce holy til å begynne med, eller warrior protection, huff sier jeg :p

Skrevet
Tipper at det blir hero levels, ikke vanlig level system. Hadde ødelagt alt de har bygd opp til nå hvis de øker levlene med bare 5 faktisk.

1 level til og mage er overpowered: Instant pyroblast med 100% crit%

Dette er 120% off-topic, men herregud... bwhahahahahahahahaahahahaha leste signaturen din "sex innen 2uker" herregud, det er over et og et halvt år siden den er skrevet, men alikavel det morsomste EVER!! :!: :!: :!: :!:

"Jeg har IQ på 99" *fnis*

sry offt-topic

Skrevet (endret)

Er jo mulig de gjør slik som i RO, du blir "reborn". Altså må starte som lvl 1 igjen og bygge deg opp igjen som hero class :)

(for å presisere, du nullstiller lvl 60'en din)

Endret av ilex
Skrevet

haha, level cap på 120,...... da må de gjøre en fordobling av azeroth - minst.

Er 99% sikker på at kompisen din tar feil.

Dessuten er det i europa og USA testingen fåregår.

Skrevet (endret)
Dessuten bryter hele balanseringen av klassene sammen dersom lvl-cap kun økes med 1 lvl.

En warlock, for eksempel, kan da få både ruin og dark pact, eller både ruin og soul-link etc.

Jeg tror _ikke_ det blir noen katastrofe o warlocks får dette.

Sånn generelt sett ville jeg rata klassene i PvP sånn som dette.

1.Shadowpriest

2.Shaman

3.Rogue

4.Mage/druid

5.Paladin

6.Warrior

7.Hunter

8.Warlock

(Nå er det selvfølgelig snakk om generell rating, og ikke slik at du slår alle som er under deg på "ranken" her)

Endret av E.T

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...