Gå til innhold

en fishing guide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har starta og fisking og ar 66 i skill, lurte på ca prisane for deviate fish og oily blackmouth.

selv de på gadgetzan siden allied har ingen mulighet til å få tak i fiskene annet enn å dra til barrens å møte hauvevis av horde...

 

minner meg om at jeg har en oppskrift på savory deliight, hva nurde den selges for?

Lenke til kommentar
jeg hørte om noen som hadde laget en sånn fiske mode, men den virket litt mistenksom, fordi den er sånn at når det napper så fanger den fisken automatisk, og det er vel en slags fishinghack.

er ikke lov, og uansett ville det ødelagt hele økonomien på servern fordi da kunne man bare sette den på å fiske mens man spiste middag eller no.

Lenke til kommentar

hvis man lager en fysisk maskin som klikker på tastaturet/musa for seg, vil dette bli regna som en hack? :!: (fikk inspirasjon av en simpsons-episode der homer bruker en sånn vippeting for å gjøre jobben for seg)

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

minner meg om at jeg har en oppskrift på savory deliight, hva burde den selges for?

Burde heller sette den høyere, selger lett til 8g på min server.

Selve recipien selger for 20-40g på min server (Shadow Moon), på hordesida. Kan ikke tenke meg hva du kunne fått på gagdetzan.... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...