EpziloN Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 hallo ! jeg tenkte her om dagen at jeg gjorde et varp på AH i IF da jeg kjøpte to stk. One Hand sverd med en DPS på 32.2 DPS, og tenkte disse tilsammen var bedre enn mitt two-hand øks på 38.8 dps. jeg har nå maks skill i både two-hand øks og sverd så ikke noe stress der. men jeg føler at øksa gir mere skade enn sverdene. jeg er forresten lvl50 human warrior om noen lurte på det. øksa har +20 strength og +10 stamina, sverdene har vær +6 strenght og +6 ag. noen som kan gi meg et godt svar på mitt lille problem så blir jeg kjempe glad, og litt klokere. Epz.
M@R7!N Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Uhm, der har du svaret.. warrior 2h er _overlegent_ Du har jo 24% misschance med dual wield, må ikke glemme det.
SkyMarshall Arts Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Tok sin tid før jeg lærte det også! Men jeg dual'a daggers fra level 20 til 30 med Warrior'n min. Med et 2hånd-sverd i bakhånd. Syns det var mye enklere å kjøre solo med dual dagger og bue.
mobilfreek Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Tok sin tid før jeg lærte det også!Men jeg dual'a daggers fra level 20 til 30 med Warrior'n min. Med et 2hånd-sverd i bakhånd. Syns det var mye enklere å kjøre solo med dual dagger og bue. dagger den var dagens
M@R7!N Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Hehe, dual wielda faktisk swords på lvl 20- 21 selv Men da jeg fikk Killmaim på lvl 21 ble det slutt på det
chokke Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Tok sin tid før jeg lærte det også!Men jeg dual'a daggers fra level 20 til 30 med Warrior'n min. Med et 2hånd-sverd i bakhånd. Syns det var mye enklere å kjøre solo med dual dagger og bue. du mangla bare stealth og ambush nå wannaberogue
Tåkefyrste Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 jeg gjør masse skade med dual wield... Ja du misser mere, men motstanderen dodger mer også, så om du har talents i improved overpower, så fører jo dette til en nesten garantert crit. Men om du har mortal strike, og andre fete skills, så er nok en treg 2h best for masse skade
nåvi Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Off-hand våpenet gjør også (uten talentpoeng) kun 50% skade. I siste patch la de til dette: New Fury Talent: Dual Wield Specialization - Increases damage with the off-hand weapon by 5/10/15/20/25%. Note: the additional damage also increases rage generation significantly.
EpziloN Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 da vil jeg veldig gjerne takke alle som har gitt meg svar. ble litt klokere nå Epz.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå