P-in-P Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Hey det rima Men uansett det jeg leter etter er et lite program som viser onformasjon om følgende: Hva du har lastet opp/ned, hvor fort du laster opp/ned der og da, hvor mye plass du har igjen på de forskjellige HDDene/partisjonene, CPU/minnne bruk og litt mer. Programmet er delt inn i 3 seksjoner liksom på samme måte som WinAmp, det kan også settes sammen til en tynn linje som en kan sette feks øverst på skjermen og til og med gjøre litt gjennomsiktig. Tror det har 3 eller 4 ord i navnet på programmet; CPU, memory download watcher eller noe lignende. Noen som vet navnet på det programmet jeg beskriver?
P-in-P Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Skrevet 30. juni 2005 (endret) Nei desverre, men den så nokså fiffig ut så den skal prøves ut Andre som har forslag? Edit: Har testet det nå, men programmet manglet de mest viktige aspektene; Det jeg ser etter tar ikke opp plass øverst på skjermen men legger seg bare over det som er der fra før. Det viser hvor mye totalt jeg har lastet opp/ned Det kan gjøres gjennomsiktig. Endret 30. juni 2005 av P-in-P
miCro Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Det ser ut som programmet har alt du er ute etter: Følgende informasjonsmoduler er tilgjengelig i StatBar: - Batteristatus (nyttig for deg med bærbar PC) - CD-skuff løs ut/lukk - Dial-Up nettverksstatus - Diskinformasjon - Hurtigknapp for ny e-post melding - Hurtigknapp for "Logg av", "Restart", "Avslutt" og "Lås datamaskin" - QuickLaunch - RC5/OGR teller - Eget felt for hurtige Google-søk - Tidssynkronisering - Winamp versjon 2.x kontroller - Winamp versjon 3 kontroller - Windows oppetid - Minne/RAM status - CPU-bruk - Hurtigknapper for "Num Lock", "Caps Lock", "Scroll Lock" og "Insert" - Windows versjon - Hovedvolum kontroll - Nettverkstrafikk meter (innkommende og utgående trafikk)
zjulik Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Ut i fra beskrivelsen din passer Memory and CPU Observer bra: http://www.mdev.tk/
P-in-P Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 YEY! Det var programmet det vet du Takker, bukker, neier og nikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå