Gå til innhold

American History X


Zeph

Anbefalte innlegg

Tror ikke han gidder å vende tilbake til folk som penetrerer ham i rektum :!:

 

 

Noen som har tatt notis av at nazilederen er samme skuespilleren som fengselsdirektøren i Prison Break?

6058016[/snapback]

La merke til det da jeg så AHX for noen uker siden, alltid rart å se skuespillere hoppe fra den ene enden av spekteret til den andre (Bale - Am.Psy. til Batman, Madsen - Res. Dogs til Free Willy).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, jeg klarer egentlig ikke å forklare det, men på grunn av Norton's gode kroppspråk og måte å spille på, ga det meg nå en ganske god "hunch" om at han var usikker på både det å være antinazistisk og det å være nazistisk. Han føltes rett og slett litt... nøytral ut.

 

EDIT: Men så klart, han ble jo enda mer overbevist om at nazismen var fy-fy etter at han hadde sluppet ut også.

6057990[/snapback]

 

For noe tull, han sier jo til den gamle kjeresten noe sånt som"I'm done with this bullshit" og det samme sier han til nazilederen, og i tillegg banker han han opp. Og han bruker tid på å overbevise Daniel om at det er tull og at han må holde seg unna det. Så skjønner egentlig ikke hvor du har det fra at han er nøytral.

Lenke til kommentar

 

Hvis noe, vil jeg tro at drapet på Danny forsterket troen Derek hadde om at hat og rasisme er idiotisk. Det var ikke "forbanna svartinger" som drepte Danny, det var rasismen han selv hadde før han dro i fengsel. Å fortsette rasekrigen vil ikke skape fred, det vil bare gjøre at flere uskyldige dør.

Jeg tror du undervurderer Derek som rolle hvis du tror hele opplysningsprosessen viskes ut av mordet.

 

Viktig edit:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

The script's conclusion had Derek shaving his head in the bathroom of the school, transforming back into a naziskin after the death of his brother. However, this was never filmed and dropped from subsequent re-writes of the screenplay

Spørsmålet er om dette betyr at slutten skal være åpen, eller om de bestemte seg for at rollen ikke skulle gå tilbake til det forrige livet. Vi får håpe at det ble fjernet fordi det ikke passet med oppførselen til Derek tidligere i manuset, ellers vil jeg kalle det en ganske svak slutt.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...