Gå til innhold

Mobil på fly


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, det er endå svært få telefoner som har såkalt flymodus.

Det er bare SE P800 og P900, nokia 6230, og den kommende SE W800, og SE

K750i (krever firmwareoppdatering)

Men det skal egentlig svært mye mobilstråling til for å påvirke instrumetene ombord på fly.

Men selsagt, hvis feks Ringnes drar på firmareise til Hawai, og underveis finner alle fram mobilen sin. Ja først da kan det hende at de lander i Tripoli eller no sånt :!:

Lenke til kommentar
Regner med at du kommer til å få mange stygge blikk og litt tilsnakk fra endel folk som ikke har like mye peiling på slik også.

Ja,jeg har tenkt på det samme.

Jeg tror nok du skulle fått rimelig store problemer med å overbevise en flyvertinne om at en W800 har "flight-mode" og bare det å forklare hva det er hadde nok tatt halve flyreisen..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jepp, det er endå svært få telefoner som har såkalt flymodus.

Det er bare SE P800 og P900, nokia 6230, og den kommende SE W800, og SE

K750i (krever firmwareoppdatering)

Men det skal egentlig svært mye mobilstråling til for å påvirke instrumetene ombord på fly.

Men selsagt, hvis feks Ringnes drar på firmareise til Hawai, og underveis finner alle fram mobilen sin. Ja først da kan det hende at de lander i Tripoli eller no sånt :!:

Ser at denne tråden er noen dager gammel, men hvor i alle dager finner man flymodus på nokia 6230?

Har selv sw-versjon 4.44, og har aldri sett noe sånn på den :/

Lenke til kommentar

Har brukt mobil med flightmodus flere ganger på fly og har aldri fått en eneste kommentar fra flyvertinnene.

 

iPod'en min bruker jeg stort sett fra jeg går ombord på flyet og det er sjelden jeg har blitt bedt om å skru den av. I USA har jeg aldri blitt bedt om å skru den av på innenriksflygninger.

Lenke til kommentar
Husk alltid å spørre før du benytter deg av den da bøtene er ENORME!

Bøter? Merkelig. Tror ikke det er så farlig å bruke mobil på fly. Pilotene sitter ofte selv å snakker i mobilen, de driter i forbudet. De røyker også om de vil.

 

Før var det forbudt med mobil på sykehus. Etter en stund fant de ut at det ikke var farlig likevel det det ble tillatt igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...