Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
X2 2400 = X2 4800+?

5204976[/snapback]

Au då - her gjekk det visst litt fort i svingane med meg... :blush: Det skulle vere ein X2 4200+, overklokka til 2,5 GHz.

 

Sett i den samanheng så vert vel resultatet mitt litt meir samanliknbart med ditt, bortsett frå at eg har overklokka... :cool: Din poengsum er imponerande med tanke på at du ikkje har overklokka noko som helst! :thumbup:

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
Les tråden for konklusjoner og evaluering av programmet, Garegaupa.

 

-KJ

5205159[/snapback]

Då har eg kikka litt på den tråden. Interessant lesing, men eg er ikkje heilt sikker på om eg er heilt med på notene her... :hmm: Slik som eg forstod det fyrst, etter å ha lese litt i den tråden, så skulle AMD Athlon X2-drivarane skape eit problem i PCMark05, og at ein måtte modifisere ei .ini-fil for å fikse dette - men den siste posten i tråden indikerte at dette problemet var fiksa i siste revisjon av PCMark. Dessutan var det nokon som påstod at AMD-drivaren skapte problem med overklokking over 220 MHz FSB... Har sjølv FSB på 230, men det vert berre elendighet viss eg prøvar å gå høgare. Kan dette altså vere drivaren si skuld...?

 

Eg vart i grunnen meir forvirra enn opplyst av å lese dette innlegget (og eit anna innlegg på same forum) - eg klarte ikkje å finne fram til nokon konklusjon. Det er mogeleg det sviv litt seint i hovudet på meg i dag - det er fredags ettermiddag, eg sit på jobb, og sov ikkje lenger enn eg måtte i går natt... :p

 

Kva får du ut av den tråden, jevel?

Lenke til kommentar
Jeg drar den konklusjonen at PCMark05 kun er egnet for å skryte av maskinvaren sin, og den forteller fint lite om reell ytelse på maskinen.

 

-KJ

5210290[/snapback]

Tenkjer du har rimeleg rett i det, ja... :!:

 

Men, er det ikkje i grunnen slik med dei aller fleste typer benchmarks? Det vert fort eit jag for å få nokre hundre poeng meir i 3DMark eller liknande - eg veit i alle fall at eg sjølv kan verte litt vel opphengt i dette til tider... :ermm: Men, når ein tenkjer over det, så er det trass alt at ein har god ytelse i dei applikasjonar og spel ein brukar til dagleg som tel!

 

(Men, det er no litt artig med benchmarks, då... ;))

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

AMD Athlon 3500+ "Winchester" @ 2210 MHz - Corsair XMS PC4400 C25 512 MB x 2 - Point of View GeForce 7800GT @ stock - Shuttle nForce 4 mainboard - Seagate Barracuda 120 GB S-ATA - Alt på luft.

 

3808 PCMarks. Synes dette er litt lavt. Eller høres dette normalt ut?

 

Jaja, får prøve å klokke cpu og gpu litt, så får vi se hva som skjer....

 

Edit: HUH? Klokka nettopp GPU til 460/1100 og CPU til 2250, og scoren min kom på 3781?

 

Har dette programmet en spesielt stor feilmargin eller? Dette virker jo litt rart.... :hmm:

 

Edit 2: Etter å ha satt GPU til 475/1100 og CPU til 2220 får jeg 3825 PCMarks, dvs en økning på 17 bare...

Endret av SN25P
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...