Gå til innhold

Netshop med supertirsdag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag så fikk jeg pakken i huset, kjapt gikk det også.

Sitter nå og prøvekjører TBW blokka, litt skeptisk til den da det har vært mye tull med lekasjer osv, men jeg var mest interesert i selve radiator løsningen på Rocket settet.

 

Har tatt en del bilder så det kan være jeg kommer med en mini test etter hvert.

Lenke til kommentar

Edit : Innlegg redigert med tanke på sarte sjeler der ute på forumet , samboeren mente den så "spesiell " ut :)

 

Har testkjørt systemet i 8timer nå uten noe form for lekasje, skal teste det i noen timer til før det monteres, blir nok en godt alternativ til den kjølingen jeg har nå.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

He he, må jo bare ta det med litt humør da vet du Aud-Hage, heldigvis så har Dama en veldig fin form for humor, jeg mener personlig den ser mer ut som en fancy rakket av et eller annet slag, blir sikkert bilder i løpet av helga med en liten test av den.

 

Kjører fortsatt test av kjøleblokken, kommer til å overvåke denne i de neste månedene, da jeg ikke har råd til å ta knekken på skjermkortet mitt.

Lenke til kommentar
Gigabye X800PRO  :fun:

2K - Godt kjøp?

Noen som vet om det er forholdsvis stille?

:hmm:

Var ikke det et Pro ViVo da?

 

Kanskje du kan softmodde det? Er ikke så dårlig handel da isåfall.. ;)

 

Mitt forrige x800 Pro ViVo var ikke bråkete iallefall, men så har jeg jo PC6277 å da.. Mener å huske at viften surret på mellom 30-40% ved vanlig bruk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...