chokke Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 jaja, vi kan jo spørre han som fik jobb som GM her på forumet ^^ var kødd...
Sir Zu Zwat Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (ops, jeg så ikke at du spillte på en pve server, forståelig at du da ikke har vært borti den bug'en så mye, ettersom d er den beste spellen du har i pvp) Nå ler jeg :!: Jeg ler med deg :!: :!:
nd4spd Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (ops, jeg så ikke at du spillte på en pve server, forståelig at du da ikke har vært borti den bug'en så mye, ettersom d er den beste spellen du har i pvp) Nå ler jeg :!: Jeg ler med deg :!: :!: Blink er nyttig, men ikke best
Hjelmn Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Håper Northrend blir med i exp. pack. Ble så skuffet første gangen jeg så på world map. Kan noen detaljrikt fortelle meg hva Northrend er? Hvor kommer det fra og hvilken warcraft sammenheng er det i det? Jeg regner med det har noe med warcraft campaignene å gjøre, men disse husker jeg meget lite av.
Tbau5 Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Håper Northrend blir med i exp. pack. Ble så skuffet første gangen jeg så på world map. Kan noen detaljrikt fortelle meg hva Northrend er? Hvor kommer det fra og hvilken warcraft sammenheng er det i det? Jeg regner med det har noe med warcraft campaignene å gjøre, men disse husker jeg meget lite av. Er "Nordpolen" i Azeroth. Det var der Arthas, prinsen som ble ond, fikk tak i sverdet sitt, Frostmourne. Er også der en del hardbarkede dverger jakter på drager.
SkyMarshall Arts Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Bare pirke litt å legge til at det heter "EXPANSION" og ikke "EXTENSION".
norpheus Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Det som hadde vært morro hadde vært Hero-classes eller Prestige Classes som det heter i Dungeon and Dragons. Se for deg en 60/20 Mage/Lichlord Scaaary. De må se å åpne de nye områdene, eller lage et nytt kontinent for Hero lvl only. Får håpe de finner på noe kult no
chokke Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Det som hadde vært morro hadde vært Hero-classes eller Prestige Classes som det heter i Dungeon and Dragons. Se for deg en 60/20 Mage/Lichlord Scaaary. De må se å åpne de nye områdene, eller lage et nytt kontinent for Hero lvl only. Får håpe de finner på noe kult no med andre ord: jeg slutter å spille siden jeg aldri får oppleve det der...
anon12234 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 (endret) Han vet nok ikke selv hva det er, men sier han vet det for å virke kul.... ^^ hihi, vet også taccs på nefarion og hva slags gear man trenger. og hvilke spells han caster osv en i guildet kjenner noen som jobber i blizz. vet alt Endret 1. juli 2005 av Henrik2k
OscarWoHA Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 hihi, vet også taccs på nefarion og hva slags gear man trenger. og hvilke spells han caster osv en i guildet kjenner noen som jobber i blizz. vet alt "Jeg kjenner en som kjenner en som har en mor som kjenner en som er tanta til en som er utdannet hos en som egentlig kjenner en som er venn til en som kjenner en i Blizzard."
chokke Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Han vet nok ikke selv hva det er, men sier han vet det for å virke kul.... ^^ hihi, vet også taccs på nefarion og hva slags gear man trenger. og hvilke spells han caster osv en i guildet kjenner noen som jobber i blizz. vet alt og du stoler blindt på det?
anon12234 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 jeg gidder ikke sitte å si hva som kommer til å skje i tilfelle det er feil. så hvis det som jeg har hørt er rett så greit. men for alt jeg vet så kan det være feil. og da blir det for dumt å påstå noe.
MindTooth Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Du trenger ikke å påstå, du kan si; "Dette er det jeg har hørt, men vil ikke si noe for sikkert!".
Sir Zu Zwat Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 hihi, vet også taccs på nefarion og hva slags gear man trenger. og hvilke spells han caster osv en i guildet kjenner noen som jobber i blizz. vet alt "Jeg kjenner en som kjenner en som har en mor som kjenner en som er tanta til en som er utdannet hos en som egentlig kjenner en som er venn til en som kjenner en i Blizzard." Jeg har en bror som har en bror som har en søster som har en mor som har en sønn som har en bror som har en onkel som har en bestefar som har et barnebarn som har en kompis som har en bror som har en søster som har et søskenbarn som har en kjæreste som før hadde en annen kjæreste som hadde en onkel som hadde en kompis som kjenner en som jobber i Blizzard.
Loeve Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 hihi, vet også taccs på nefarion og hva slags gear man trenger. og hvilke spells han caster osv en i guildet kjenner noen som jobber i blizz. vet alt "Jeg kjenner en som kjenner en som har en mor som kjenner en som er tanta til en som er utdannet hos en som egentlig kjenner en som er venn til en som kjenner en i Blizzard." Jeg har en bror som har en bror som har en søster som har en mor som har en sønn som har en bror som har en onkel som har en bestefar som har et barnebarn som har en kompis som har en bror som har en søster som har et søskenbarn som har en kjæreste som før hadde en annen kjæreste som hadde en onkel som hadde en kompis som kjenner en som jobber i Blizzard. Jeg lånte bila hans en gang! Fet fyr. Vi drakk en kopp te og diskuterte level 950-instancen La1r 0f t3h h4xx0rz. Men fra spøk til muskedunder - Jeg ser ingen som helst grunn til å tro på noe av det noen av dere skriver av konfedensiell informasjon. Lekkasje av noe sånt er nok til å miste jobben, og ingen er så dumme at de sier det til hele guilden sin. I alle guilder er det noen som tror at de tjener på å tyste, og sier det rett til Blizzard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå