Gå til innhold

Ny extention pack til WOW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
(ops, jeg så ikke at du spillte på en pve server, forståelig at du da ikke har vært borti den bug'en så mye, ettersom d er den beste spellen du har i pvp)

Nå ler jeg :!:

Jeg ler med deg :!: :!:

Skrevet
(ops, jeg så ikke at du spillte på en pve server, forståelig at du da ikke har vært borti den bug'en så mye, ettersom d er den beste spellen du har i pvp)

Nå ler jeg :!:

Jeg ler med deg :!: :!:

Blink er nyttig, men ikke best :p

Skrevet
Håper Northrend blir med i exp. pack. Ble så skuffet første gangen jeg så på world map. :cry:

Kan noen detaljrikt fortelle meg hva Northrend er? Hvor kommer det fra og hvilken warcraft sammenheng er det i det?

Jeg regner med det har noe med warcraft campaignene å gjøre, men disse husker jeg meget lite av. :blush:

Skrevet
Håper Northrend blir med i exp. pack. Ble så skuffet første gangen jeg så på world map.  :cry:

Kan noen detaljrikt fortelle meg hva Northrend er? Hvor kommer det fra og hvilken warcraft sammenheng er det i det?

Jeg regner med det har noe med warcraft campaignene å gjøre, men disse husker jeg meget lite av. :blush:

Er "Nordpolen" i Azeroth. Det var der Arthas, prinsen som ble ond, fikk tak i sverdet sitt, Frostmourne. Er også der en del hardbarkede dverger jakter på drager. :p

Skrevet

Det som hadde vært morro hadde vært Hero-classes eller Prestige Classes som det heter i Dungeon and Dragons. Se for deg en 60/20 Mage/Lichlord :p Scaaary. De må se å åpne de nye områdene, eller lage et nytt kontinent for Hero lvl only. Får håpe de finner på noe kult no :D

Skrevet
Det som hadde vært morro hadde vært Hero-classes eller Prestige Classes som det heter i Dungeon and Dragons. Se for deg en 60/20 Mage/Lichlord :p Scaaary. De må se å åpne de nye områdene, eller lage et nytt kontinent for Hero lvl only. Får håpe de finner på noe kult no :D

med andre ord: jeg slutter å spille siden jeg aldri får oppleve det der...

Skrevet (endret)
Han vet nok ikke selv hva det er, men sier han vet det for å virke kul.... ^^

hihi, vet også taccs på nefarion og hva slags gear man trenger. og hvilke spells han caster osv :)

en i guildet kjenner noen som jobber i blizz. vet alt :D

Endret av Henrik2k
Skrevet
hihi, vet også taccs på nefarion og hva slags gear man trenger. og hvilke spells han caster osv :)

"Jeg kjenner en som kjenner en som har en mor som kjenner en som er tanta til en som er utdannet hos en som egentlig kjenner en som er venn til en som kjenner en i Blizzard."

Skrevet
Han vet nok ikke selv hva det er, men sier han vet det for å virke kul.... ^^

og du stoler blindt på det? :dontgetit:

Skrevet

jeg gidder ikke sitte å si hva som kommer til å skje i tilfelle det er feil. så hvis det som jeg har hørt er rett så greit. men for alt jeg vet så kan det være feil. og da blir det for dumt å påstå noe.

Skrevet

"Jeg kjenner en som kjenner en som har en mor som kjenner en som er tanta til en som er utdannet hos en som egentlig kjenner en som er venn til en som kjenner en i Blizzard."

Jeg har en bror som har en bror som har en søster som har en mor som har en sønn som har en bror som har en onkel som har en bestefar som har et barnebarn som har en kompis som har en bror som har en søster som har et søskenbarn som har en kjæreste som før hadde en annen kjæreste som hadde en onkel som hadde en kompis som kjenner en som jobber i Blizzard.

Skrevet

Jeg har en bror som har en bror som har en søster som har en mor som har en sønn som har en bror som har en onkel som har en bestefar som har et barnebarn som har en kompis som har en bror som har en søster som har et søskenbarn som har en kjæreste som før hadde en annen kjæreste som hadde en onkel som hadde en kompis som kjenner en som jobber i Blizzard.

Jeg lånte bila hans en gang! Fet fyr. Vi drakk en kopp te og diskuterte level 950-instancen La1r 0f t3h h4xx0rz.

Men fra spøk til muskedunder - Jeg ser ingen som helst grunn til å tro på noe av det noen av dere skriver av konfedensiell informasjon. Lekkasje av noe sånt er nok til å miste jobben, og ingen er så dumme at de sier det til hele guilden sin. I alle guilder er det noen som tror at de tjener på å tyste, og sier det rett til Blizzard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...