Gå til innhold

"Vanlige" filmer til DVD format


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet om to programmer som funker greit. Det ene er Nero Vision Express. Husker ikke hva prisen er på det.

Bruker mest "MPEG/AVI to DVD/VCD/SVCD/MPEG Converter Pro" fra Cucusoft. Koster $25. De har også en "lite" versjon til $19. Filen som programmet lager må igjen konverteres med Cucusoft DVD Author. Dette programmet er gratis.

Lenke til kommentar

Eg har Nero Vision Express, har testa litt med det. Men fekk ikkje til det eg ville.

Ein gang vart fila 6gb stor etter berre 20min av filmen. :ohmy:

Kva må eg gjere i Nero Vision Express for at eg skal få til det eg vil? Export movie reknar eg med, kva gjer eg vidare(kva slags format osv)?

Lenke til kommentar

Jeg har selv brukt VSO DivXtoDVD og er godt fornøyd. Programmet er meget enkelt i bruk og støtter konvertering fra avi, divx, wmv, xvid,mov,mpeg4 osv. Best av alt er at det er helt gratis.

 

NB. Står på siden at det er en trial, men dette stemmer ikke helt. Du får hele programmet gratis - full funksjonalitet uten tidsbegrensing.

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Testa dvdSanta å det gjekk fint. Trur det i vertfall, :p har ikkje testa å brenne filmen ut på dvd enda pga det er bærbare maskina som har dvd brennar men eg har gjort fila om på stasjonær maskin utan dvd brenner.

 

Men det vart 9 filer:

 

video_ts(backup-fil av IFO),

video_ts(dvd-filminfo),

vts_01_0(backup av IFO),

vts_01_0(dvd-filminfo),

vts_01_1(dvd-film)

vts_01_2(dvd-film)

vts_01_3(dvd-film)

vts_01_4(dvd-film)

vts_01_5(dvd-film)

 

Skal eg ikkje ha 2 mapper når eg brenner ut dvd? Nåke slikt som 1.mappe: VIDEO_TS og 2.mappe: AUDIO_TS eller noko?

Kan hende eg tar feil. :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...