Gå til innhold

Installere BF2 uten DVD-ROM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg skjønner greiene og trenger egentlig ikke en diskusjon om moralen i dette :) . Min mening er at så lenge jeg har betalt for samme data som jeg henter fra nettet så forårsaker jeg ikke noe tap for opphavsrettighetshaver. :innocent:

 

Spørsmålet er om dette teknisk lar seg gjøre? Forferdelig arbeid å koble til en ekstra enhet på IDE-kabelen min pga kabelgrøt og rot.

Endret av cybirg
Lenke til kommentar
Ja jeg skjønner greiene og trenger egentlig ikke en diskusjon om moralen i dette :) . Min mening er at så lenge jeg har betalt for samme data som jeg henter fra nettet så forårsaker jeg ikke noe tap for opphavsrettighetshaver. :innocent:

 

Spørsmålet er om dette teknisk lar seg gjøre? Forferdelig arbeid å koble til en ekstra enhet på IDE-kabelen min pga kabelgrøt og rot.

Du må vel laste ned den norske versjonen av spillet for å kunne bruker den cd-key'en. Var hvertfall sånn på noen andre spill.

Lenke til kommentar
Du kan også bruke en no-cd crack.

tviler på at du får spelt online med det (med unntak av nokre få serverar).

Jeg kjører spille med den carcken og jeg spiller på alle sever. (Ja jeg har orginal spillet ;) )

Endret av CHB3
Lenke til kommentar
Du kan også bruke en no-cd crack.

tviler på at du får spelt online med det (med unntak av nokre få serverar).

Jeg kjører spille med den carcken og jeg spiller på alle sever. (Ja jeg har orginal spillet ;) )

spørs kor lenge det varer. kjem nok ei sperre snart som gjer det umogleg å spele med cracka versjon på vanlege serverar.

Lenke til kommentar

Hvorvidt det er lov eller ikke - eller om det burde være det - skal jeg ikke ha noen formening om.

 

Men det er ikke lov å diskutere cracks her på forumet, uansett. Noen har kanskje "legitime" grunner til å trenge en, men det hjelper desverre ikke. Vi kan ikke skille mellom de som har og de som sier de har. Retningslinjene og nettiketten er entydige på dette området. Les dem, er dere snille!

 

Stenges.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...