Gå til innhold

Warcraft II og popularitet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Warcraft 2: Battle Net edition. Denne lar deg til forskjell fra den originale 2-eren spille online via Battle-net. Ellers så skal det sies at toeren ikke er så værst. Det er faktisk ganske kult. En forskjell er dessuten at du kan bygge båter og utkjempe sjøslag. Dette droppet de til min store skuffelse i 3-eren.

Skrevet

Jeg synes kort oppsummert;

- Warcraft (I) var OK

- Warcraft II var best

- Warcraft III var en gedigen skuffelse da de tok inn flere rollespillelementer.

World of Warcraft er et fantastisk spill, men man finner etter hvert at spillet er litt for spedt - og litt for fjortissvennlig til at det er noe man satser på i lengden.

Skrevet
Ja.

nei.. totalt feil...

jeg har brukt uendelige timer på 2ern, men 3ern var så kjip at jeg bare spilte det i 2-3 timer før jeg la det fra meg...

Jeg syntes WC2 er det beste RTS som noen sinne er laget.. :)

Skrevet

Har nå WarCraft 2 Battle.net editon, og WarCraft 3. Jeg har runna waracraft 3 uendelig mange ganger, med koder. :p 2'ern er også et kanon spill! må bare nevne at i Frozen Throne(Expansion til 3'ern) kan man bruke båt. 2'ern hadde etter min mening, kulere karakterer, og en mer spenndene historie. Grafikken var konge da den kom.

WarCraft II: 8.6

WarCraft III: 8.7

=nesten likt!

Skrevet
Menne jeg får ikke tak i expansion pack til IIern...

Har ikke Visakort skjønner du...

(Vil ikke bli svindlet!) :D

Anbefaler deg å få tak i WarCraft II Battle.net Editon, der får du orginal spillet + Expanison.

Skrevet
Ja.

Jeg har 3'ern, men ikke 2'ern og 1'ern.

jeg har 1'ern og toern...mem ikke treern...Synes helt ærlig det spillet blir litt for "gjøre det samme om og om igjen" preget.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Warcraft II var egentlig et høydepunkt uten sidestykke, spillet kom vel i 1996 eller deromkring, og hadde en krafikk som var utrolig bra samtidig som spillet var utrolig spillbart.

Tør ikke tenke på hvor mange timer multiplayer det ble ut av dette spillet, men det var ikke få :)

Skrevet

Kan være verdt å merke seg at _kun_ Battle.net edition av WC2 er "mulig" å spille på moderne pc'er med windows XP. Scroll-raten er helt latterlig høy på standard-utgaven, og så vidt jeg vet finnes det ikke patcher som fikser dette.

Skrevet
Ja.

Jeg har 3'ern, men ikke 2'ern og 1'ern.

jeg har 1'ern og toern...mem ikke treern...Synes helt ærlig det spillet blir litt for "gjøre det samme om og om igjen" preget.

Hva mener du med samme om og om igen preget?

Jeg har prøvd 2'ern, og har 3'ern. Synes definitivt at Warcraft 3(pluss Frozen Throne -viktig) er best. Hvorfor? Flere raser, 3d-grafikk og etter det jeg husker, så er det ikke helter i 2'ern.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...