Gå til innhold

fargene på questene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gult = Ypperlig for din lvl, dette vil stort sett si at creepsene du må slost mot er gule, alså 2 lvler over eller under, mao mye xp, og relativt enkle :thumbup:

 

Oransje = Litt vanskelig, tar som regel mye lengre tid en gule quests, selv om du ikke får mye mer xp, gjør heller gule quests om du har muligheten :-)

 

Røde = Back off, med mindre du har MYE tålmodighet og VIRKELIG trenger rewarden lønner det seg ikke å gjøre røde quest, du kommer til å bruke 4 ganger så lang tid på hvert eneste monster, og mest sansynlig dø ofte, noe som resulterer i lite xp i timen :-(

gjør røde quests hvis du har stor gruppe :p

Du kan henge deg på høy lvl follk som skal gjøre den.

Hele poenget med å gjøre quester er å få xp, så den taktikken funker dårlig med mindre questrewarden er nice (f.eks. warrior-questen i lvl30).

det er den jeg skal ta. Skal ha den deilige blåitem 2h Sword :D men bossen jeg må ta er liksom lvl40, så jeg veit ikke helt. han er sikkert lvl40 ELITE i tillegg, så jeg må regne med å få en party.

 

Edit: jeg tør skjeldent å ta røde quester,det lønner seg nesten ikke.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Gult = Ypperlig for din lvl, dette vil stort sett si at creepsene du må slost mot er gule, alså 2 lvler over eller under, mao mye xp, og relativt enkle :thumbup:

 

Oransje = Litt vanskelig, tar som regel mye lengre tid en gule quests, selv om du ikke får mye mer xp, gjør heller gule quests om du har muligheten :-)

 

Røde = Back off, med mindre du har MYE tålmodighet og VIRKELIG trenger rewarden lønner det seg ikke å gjøre røde quest, du kommer til å bruke 4 ganger så lang tid på hvert eneste monster, og mest sansynlig dø ofte, noe som resulterer i lite xp i timen :-(

gjør røde quests hvis du har stor gruppe :p

Du kan henge deg på høy lvl follk som skal gjøre den.

Hele poenget med å gjøre quester er å få xp, så den taktikken funker dårlig med mindre questrewarden er nice (f.eks. warrior-questen i lvl30).

det er den jeg skal ta. Skal ha den deilige blåitem 2h Sword :D men bossen jeg må ta er liksom lvl40, så jeg veit ikke helt. han er sikkert lvl40 ELITE i tillegg, så jeg må regne med å få en party.

 

Edit: jeg tør skjeldent å ta røde quester,det lønner seg nesten ikke.

Finn noen venner og kjør fort gjennom questen. Og ta øksa, den er best, ifølge et par warrior-kompiser av meg.

Lenke til kommentar
Whirlwind-våpenene er temmelig like, er vel bare sverdet som gjør 0,3 DPS mere tror jeg... var i allefall ett av dem som gjorde bittelitt mere damage. men DAÆVEn de er stygge de våpenene. Huffameg. Dog de smeller godt over skallen på de fleste =)

øksa er best så ender du opp med mortal strike osv i lvl 40 plus en treig øks.

Lenke til kommentar
Whirlwind-våpenene er temmelig like, er vel bare sverdet som gjør 0,3 DPS mere tror jeg... var i allefall ett av dem som gjorde bittelitt mere damage. men DAÆVEn de er stygge de våpenene. Huffameg. Dog de smeller godt over skallen på de fleste =)

Har som sagt ikke warrior selv, men grunnen til at øksa var best hadde å gjøre med at warrior har mange instant-attacks og da er det best med treige våpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...